Marketing Internetowy Dla Firm

Kampanie AdWords

Google AdWords (inaczej linki sponsorowane), to forma reklamy tekstowej, wyświetlana w wyszukiwarce Google u góry lub z prawej strony wyników wyszukiwania, dla wybranych słów kluczowych.

Dla reklamodawcy, kampania Google AdWords umożliwia:

  • Dostęp do szerokiego grona odbiorców, wzrost liczby nowych klientów lub użytkowników serwisu www.
  • Możliwość precyzyjnego dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej.
  • Narzędzia umożliwiające dokładne badanie efektywności kampanii.
  • Szybkość i elastyczność zarządzania kampanią.

Przy ponad 90% udziale w polskim rynku wyszukiwarek, Google stanowi podstawowe medium reklamowe w internecie.

  • Google AdWords jest bardzo korzystną formą reklamowania produktów i stron internetowych, zarówno ze względu na jakość, jak i na cenę.

Google AdWords umożliwia precyzyjne dostosowanie reklamy, w zależności od docelowej grupy odbiorców. Reklama może być wyświetlana:

  • W wybranych przez reklamodawcę regionach
  • W określonych godzinach
  • Według określonej częstotliwości

Dla przykładu, Google AdWords, umożliwia reklamowanie oferty firmy (np. Restauracji), tylko w godzinach jej funkcjonowania, czyli po godzinie zamknięcia, reklama automatycznie się wyłącza i reklamodawca nie ponosi żadnych kosztów.

Google AdWords, jako forma linków sponsorowanych, standardowo rozliczana jest za efekt, w postaci kliknięcia w daną reklamę. Przy wyliczaniu ceny za poszczególne kliknięcie, bierze się pod uwagę:

  • Konkurencyjność frazy
  • Jakość reklamy
  • Długość kampani

Korzystając z Google AdWords w Polsce, uzyskujemy dodatkowe efekty wyświetlania reklamy w wyszukiwarkach na portalach www.onet.pl i www.interia.pl . Oba portale w swoich wyszukiwarkach, korzystają z silnika firmy Google, umożliwiając tym samym, wyświetlanie reklam Google AdWords.