Marketing Internetowy Dla Firm

Ogólne warunki współpracy

Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień projektów graficznych, o ile indywidualnie nie ustalono inaczej.

  1. W cenie zamówienia zawarte jest wykonanie jednego lub więcej projektu graficznego.
  2. Do projektu graficznego można zgłosić maksymalnie 5 poprawek graficznych, które Zamawiający może wykorzystać w trakcie etapu projektowania oprawy graficznej.
  3. Poprawki nakładane są w przeciągu 2 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
  4. W przypadku braku zgłoszenia poprawek w przeciągu 3 dni roboczych od daty dostarczenia projektu, grafikę uznaje się za zaakceptowaną.
  5. Po akceptacji dostarczonej grafiki etap projektowania graficznego zostaje zamknięty i następuje etap programowania (o ile projekt tego wymaga).
  6. Rozliczenie za wykonanie usługi następuje na zasadzie płatności zadatkowej (50% wartości zamówienia przed wykonaniem i 50% po wykonaniu), bądź przedpłaty 100% wartości zamówienia przed realizacją.
  7. Przekazanie wykonanego dzieła Zamawiającemu następuje po jego akceptacji i zaksięgowaniu pełnej wartości zamówienia na rachunku bankowym Wykonawcy.
  8. Po przystąpieniu do realizacji wartość wpłaconej kwoty nie jest zwracana w przypadku odstąpienia od wykonania.
  9. Podstawą płatności jest faktura wystawiona przez Wykonawcę.
  10. Wykonawca zachowując prawo do wykonanego dzieła może je prezentować na wszelkich płaszczyznach, w szczególności w portfolio wykonanych prac.
  11. W cenie zamówienia nie zawiera się przekazanie edytowalnych graficznych plików roboczych. Ich koszt wynosi 30% ceny projektu graficznego.
  12. Przystępując do współpracy Zamawiający wyraża zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną.
  13. Na życzenie faktura wysyłana jest tradycyjną pocztą za pośrednictwem Poczty Polskiej.