PracujemyPracujemy Poniedziałek - Piątek 8:00-18:00 +48 502 996 055
info@visomedia.pl
E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPZREDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Blog

Gdzie się reklamować w zależności od profilu firmy

Założenie i rozpoczęcie prowadzenia własnej firmy to proces wieloetapowy. Musimy zwrócić uwagę i skrupulatnie przemyśleć wiele szczegółów. Z pewnością konieczne jest w pierwszej kolejności przeprowadzenie dokładnej analizy swojego pomysłu na biznes, następnym krokiem będzie zbadanie grupy docelowych klientów i wybranie kanałów dystrybucji swoich produktów lub usług. Wówczas staje przed nami ekonomia- musimy oszacować wydatki oraz […]

Płatne kampanie reklamowe PPC w Google Adwords i Facebook Ads

Obecnie chyba niemal każdy zdaje sobie sprawę z zasadności zdania „reklama dźwignią handlu”. Jednak w swoim znaczeniu zdanie to jest silnie ograniczone, gdyż pozwala ona na wywindowanie niemal każdej marki, nie tylko związanej z handlem. Również nasze działania w sieci, mające na celu „rozruszanie” strony internetowej lub jakiejkolwiek innej działalności wymagają odpowiednio dobranej i ukierunkowanej […]

Mistrzostwa Content Marketingu – pierwsze w Polsce !

Magazyn „Marketing&Biznes” organizuje pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu. Mistrzostwa Polski w Content Marketingu to pierwsze wydarzenie w Polsce, organizowane na tak szeroką skalę przez redakcję magazynu „Marketing&Biznes”. Po Festiwalu Dobrego Contentu, który przyniósł wiele pozytywnych opinii, a jego twórcom energii i motywacji, postanowiliśmy pójść krok dalej. Mistrzostwa mają na celu wyłonienie najlepszego Content Marketera […]

Pozycjonowanie strony firmowej

Pozycjonowanie strony firmowejPoruszane tematyPozycjonowanie strony firmowejCzym jest pozycjonowanie?Dlaczego warto pozycjonować stronę?Pozycjonowanie a skutecznośćIle kosztuje pozycjonowanie?Czy pozycjonowanie wiąże się z ryzykiem?Jak wybrać odpowiednia firmę pozycjonującą?Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe?Czy pozycjonowanie ma sens? Pozycjonowanie stron internetowych. W dzisiejszych czasach prowadzenie biznesu bez obecności w sieci jest niemal niemożliwe. Każda szanująca się firma musi posiadać własną witrynę w […]

Wdrożenie nowego newslettera

Dla Pani Wioletty stworzyliśmy nowy szablon newslettera, który posłuży jej do komunikacji z nowymi klientami. Newsletter został odpowiednio podlinkowany bezpośrednio do portfolio, Został zoptymalizowany pod wszystkie programy pocztowe, [button text=”Zobacz przykład w działaniu” type=”btn-theme” size=”btn-lg” url=”http://www.visomedia.pl/mailing/wioletta-markiewicz/” target=”_blank” icon=”Ikona” bg_color=”#CC3333″ bg_hover_color=”#242424″ txt_color=”#FFFFFF” txt_hover_color=”#FFFFFF”]

Algorytm Google oszukany

Specjaliści od „czarnego” SEO znaleźli nowy sposób na oszukanie algorytmu Google. Wykorzystali jego zaufanie do dokumentów PDF. Według specjalistów z SophosLabs, metoda ta, oprócz zastosowania marketingowego, może posłużyć również do ataków z użyciem złośliwego oprogramowania. Zobacz więcej: http://www.chip.pl/news/bezpieczenstwo/luki-bezpieczenstwa/2015/07/algorytm-google-oszukany#ixzz3fNEuWBYn

Marketing internetowy

Marketing internetowy – słownik pojęć

Google AdwordsPoruszane tematyGoogle AdwordsSEO Audyt strony www (i optymalizacja)Backlink (odnośniki, linki)Black Hat SEOContentContent MarketingCopywritingCROCMSCTRDługi ogon (long tail) w pozycjonowaniuDuplicate contentE-commerceE-mail marketingFanpageGoogle AnalyticsGoogle Webmaster ToolsGoogle PandaGoogle PenguinIndeksowanieKonwersjaMarketing mobilnyMeta tagiMedia społecznościowePageRankPozycjonowanie (SEO)PPCSEMSERPSMMTargetowanie behawioralneTargetowanie kontekstoweWhite Hat SEO AdWords to system reklamy kontekstowej firmy Google. Reklama Google AdWords opiera się na licytacji. Poszczególni reklamodawcy deklarują, ile są w stanie […]