PracujemyPracujemy Poniedziałek - Piątek 8:00-18:00 +48 502 996 055
info@visomedia.pl
E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Blog

core web vitals

Optymalizacja stron pod Core Web Vitals

Jak optymalizować stronę pod Core Web Vitals?Poruszane tematyJak optymalizować stronę pod Core Web Vitals?Czym są Core Web Vitals?Podstawowe wskaźniki internetoweLCPFID CLSPozostałe wskaźniki internetoweNarzędzia do mierzenia i raportowania Core Web VitalsSposoby optymalizacji Core Web VitalsOptymalizacja LCPoptymalizacja zdjęć i grafikoptymalizacja TTFBopóźnienie ładowania treścioptymalizacja tekstuOptymalizacja FIDoptymalizacja i rozbicie kodu JSminifikacja kodu JavascriptOptymalizacja CLSstosowanie atrybutów height i width optymalizowanie ładowania fontówJak […]

copywriter dla sklepu internetowego

Copywriter do obsługi sklepu internetowego – dlaczego warto?

  Zakładając sklep internetowy na pewno stajesz przed pytaniem: jak wypełnić treścią opisy moich produktów? Możesz użyć opisu producenta, ale nie jest to najlepszy pomysł. Internet usiany jest copywriterami oferującymi swoje usługi, ale czy na pewno tego potrzebuję? Przecież pisanie tekstów to prosta sprawa i każdy może to robić. Otóż nie!   Sklep internetowy bogaty […]

shoper sklep internetowy grafika

Optymalizacja SEO sklepu Shoper – jak optymalizować sklep internetowy na platformie Shoper?

Optymalizacja SEO sklepu Shoper . Sklepy internetowe są niewątpliwie biznesem bardzo dochodowym i bądź co bądź, przyszłościowym. Przed osobami decydującymi się na ten model pojawia się pytanie: jaką platformę do obsługi sklepu internetowego należy wybrać? W tym artykule chcielibyśmy przybliżyć Państwu Shopera, który w prosty sposób pozwala pozycjonować sklep pod kątem SEO. Zapoznaj się z […]

Case study update january 2020

Case Study Pozycjonowanie – aktualizacja Google – styczeń 2020 rok

Case Study Pozycjonowanie.  13 stycznia tego roku została wprowadzona przez Google nowa aktualizacja algorytmu pod nazwą: „January 2020 Core Update”. Case Study PozycjonowaniePoruszane tematyCase Study PozycjonowanieStworzenie nowej strony firmowej – początek współpracyWpływ aktualizacji strony na TOP5Case Study Pozycjonowanie Aktualizacja miała wyraźny wpływ na pozycje fraz oraz widoczność stron internetowych w wyszukiwarce wśród naszych klientów. Na […]

Przekierowanie 301 SEO w PHP

Przekierowanie starej domeny na nowy adres

Przekierowanie starej domeny na nowy adres wwwPoruszane tematyPrzekierowanie starej domeny na nowy adres wwwPrzekierowanie 301 w PHPJak ustawić plik z kodem przekierowania 301Czy przekierowanie 301 działa? Przekierowanie starej domeny na nowy adres – czyli przekierowanie 301 dla SEO Przekierowanie stron na inny adres domeny ma kilka celów i zależnie od tego czy chcemy to zrobić […]

Marketing internetowy

Kalendarz marketingowy na 2020

Kalendarz marketingowy na 2020Poruszane tematyKalendarz marketingowy na 20201 kwartał 2020Styczeń 2010Luty 2020Marzec 2020Kwiecień 2020Maj 2020Czerwiec 2020Lipiec 2020Sierpień 2020Wrzesień 2020Październik 2020Listopad 2020Grudzień 2020 Zaplanowanie działań marketingowych jest bardzo pożyteczne z punktu widzenie planowania i optymalizacji działań marketingowych. Obsłuchując wiele firm z zakresu marketingu internetowe pracujemy z naszymi Klientami na podstawie wcześniej przygotowanych kalendarzy działań. Najczęściej, planujemy […]

Różnice pomiędzy SEO a SEM

Różnice pomiędzy SEO a SEM

SEO i SEM są to dwie różne strategie marketingowe, które pomagają zwiększyć widoczność witryny w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing) mają różne cele, metody i strategie działania. SEO – Search Engine Optimization SEO jest procesem optymalizacji witryny w celu zwiększenia jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. […]

Ile kosztuje ruch organiczny do strony firmowej

Ile kosztuje ruch organiczny do strony firmowej

Pozycjonujesz stronę firmową i płacisz agencji marketingowej określona kwotę na fakturze. Agencja przysyła co miesiąc raport z monitoringu fraz i czeka na opłacenie faktury. Czy wiesz ile kosztuje Cię ruch organiczny pozyskany dzięki działaniom SEO ? Poniżej przedstawiam pewna idee do przemyślenia: Jeśli co miesiąc wydajesz 500 zł na koszty pozycjonowania, to jedyna wartościową miarą […]