PracujemyPracujemy Poniedziałek - Piątek 8:00-18:00 +48 502 996 055
info@visomedia.pl
E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe
Visomedia.pl > Blog Marketingowy > Marketing internetowy w internecie > Ile kosztuje ruch organiczny do strony firmowej

Pozycjonujesz stronę firmową i płacisz agencji marketingowej określona kwotę na fakturze. Agencja przysyła co miesiąc raport z monitoringu fraz i czeka na opłacenie faktury.

Czy wiesz ile kosztuje Cię ruch organiczny pozyskany dzięki działaniom SEO ?

Poniżej przedstawiam pewna idee do przemyślenia:

  • Jeśli co miesiąc wydajesz 500 zł na koszty pozycjonowania, to jedyna wartościową miarą działania tej metody jest liczba odwiedzin strony www pozyskanych  z ruchu organicznego.
  • Jeśli nie wiesz ilu pozyskałeś ruchu do strony firmowej dzięki pozycjonowaniu, to znaczy , że wydajesz pieniądze na marne.

Jeśli wiesz ilu pozyskałeś ruchu do strony firmowej to podziel tą liczbę przez kwotę, którą wydajesz na SEO – dowiesz się ile kosztuje Cię pozyskanie jednego potencjalnego klienta, który odwiedził Twoja stronę firmowa i zapoznał się z ofertą firmy.

Jeśli nie wiesz ile ruchu organicznego pozyskałeś do strony firmowej dzięki pozycjonowaniu, to znaczy , że wydajesz pieniądze na marne. 

Przykład

  • w przeciągu miesiąca stronę firmową odwiedziło100 osób,
  • koszt działań SEO (pozycjonowania) to 500 zł,
  • Kosz pozyskania jednego użytkownika to: 500 / 100 = 5 zł,

5 zł, to koszt pozyskania jednego wejścia na Twoją stronę firmową.

A co się dzieje, kiedy nie wiesz ile osób pozyskujesz tym sposobem
?

Zapraszamy do skorzystania z oferty pozycjonowanie Wrocław

  Case Study Pozycjonowanie - aktualizacja Google – styczeń 2020 rok
Avatar of Konrad Grodecki
About the author

Certyfikowany specjalista Google Ads & Pozycjoner.
Marketingiem internetowym oraz projektami digital zajmuje się od ponad 15 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywałem pracując na początku swojej kariery w małych i średnich firmach, a następnie w dużych międzynarodowych korporacjach.
Teraz całą swoją wiedzę, mogę przekazać Tobie w postaci wsparcia Twojej firmy w działaniach internetowych. Pomagam firmom, pomagam Start up’om, dowiedz się, jak mogę pomóc twojej firmie.

Najnowsze komentarze