E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Praca: specjalista seo – pozycjonowanie stron internetowych

Do naszego zespołu szukamy specjalisty SEO do współpracy przy realizacji bieżących projektów SEO.

Zakres obowiązków:

  • Realizacja strategii SEO przy współpracy z SEO Product Ownerem
  • Planowanie nowych treści realizujących założone strategie SEO
  • Prowadzenie konsultacji SEO
  • Przeprowadzanie technicznych audytów SEO
  • Projektowanie nowych rozwiązań pod indywidualne potrzeby strategii SEO
  • Przeprowadzanie audytów obecnego contentu pod względem przydatności dla działań SEO
  • Tworzenie raportów z estymacjami efektów planowanych działań
  • Badanie słów kluczowych
  • Tworzenie i prezentowanie regularnych raportów dotyczących wyników SEO (rankingi słów kluczowych, wzrost ruchu, wskaźniki konwersji oraz inne odpowiednie metryki)
  • Nieustanne śledzenie zmian algorytmów wyszukiwarek, dostosowywanie strategii do tych zmian oraz zachowanie zgodności z wytycznymi wyszukiwarek.
  • Ocena działań SEO konkurencji w celu zidentyfikowania mocnych stron, słabości oraz możliwości poprawy.
  • Ciągła nauka na temat nowych trendów, narzędzi i technik SEO oraz dostosowywanie strategii w celu utrzymania lub poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania.
  • Analiza danych w celu oceny skuteczności strategii SEO i dokonywanie niezbędnych korekt.
  • Współpraca z innymi zespołami, takimi jak twórcy treści, programiści stron internetowych oraz zespoły marketingowe, aby zapewnić całościowe podejście do SEO, które jest zgodne z ogólnymi celami biznesowymi.
  • Inne działania wspierające optymalizację stron.
  • Koordynacja projektów związanych z tworzeniem treści, gdy tylko pojemność na to pozwala.

Estymowany czas pracy specjalisty: 30% technical SEO – 40% content SEO – 30% linkbuilding/content marketing.

Wymagania:

  • Co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Doświadczenie freelance SEO lub agencja SEO. Wymóg konieczny to praca agencyjna i doświadczenie w pracy z klientami.
  • Zarządzanie priorytetami i kolejkowanie zadań wg. pilności wykonania
  • Realizacja zadań zgodnie z ustalonym harmonogramem
  • Samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
  • Gotowość na pracę w kilku równoległych projektach
  • Znajomość narzędzi SEO i Content
  • Analityczne podejście do danych
  • Wyciąganie wniosków na podstawie dostępnych raportów i analiz
  • Praktyczna, solidna wiedza na temat optymalizacji Strony Produktu (PDP) oraz usług internetowych pod kątem SEO i użyteczności (badanie słów kluczowych, znajomość trendów SEO, umiejętność przygotowania analizy SEO, tworzenie treści)
  • Znajomość narzędzi Google takich jak Analytics i Search Console
  • Znajomość dedykowanych narzędzi SEO
  • Samodzielność, punktualność, umiejętność samodzielnego i analitycznego myślenia
  • Proaktywne podejście, aktywne proponowanie rozwiązań w swoim obszarze

Benefity:

  • Na benefity przyjdzie czas