PracujemyPracujemy Poniedziałek - Piątek 8:00-18:00 +48 502 996 055
info@visomedia.pl
E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPZREDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Reklamy Google Ads

GLOBAL STRATEGIES, INSIGHT-DRIVEN TRANSFORMATION

Reklamy Google Ads

kiedyś (Google AdWords) lub inaczej linki sponsorowane, to forma reklamy tekstowej, wyświetlana w wyszukiwarce Google u góry i na dole strony oraz z prawej strony wyników wyszukiwania, dla wybranych słów kluczowych.

Dla reklamodawcy, kampania Google Ads umożliwia:

  • Natychmiastowe pozyskanie ruchu potencjalnych Klientów, zainteresowanych ofertą firmy.
  • Dostęp do szerokiego grona odbiorców, wzrost liczby nowych klientów lub użytkowników serwisu www.
  • Możliwość precyzyjnego dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej, za pomocą sprecyzowanych słów kluczowych i reklam produktowych.
  • Dostęp do narzędzi umożliwiających dokładne badanie efektywności kampanii.

Przy ponad 90% udziale w polskim rynku wyszukiwarek, Google stanowi podstawowe medium reklamowe w Internecie.

Wsparcie merytoryczne

Współpracująca z nami, rozwijasz również swoją wiedzę. Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu. 

Zespół profesionalistów

Wybierając nasze usługi stawiasz na pomoc specjalistów, którzy poprawią pozycje Twojej witryny w Google. Zwiększymy ruch na Twojej stronie, który przełoży się na sprzedaż.

Our Services

GET THE BROCHURE Download the pdf file of latest update for this service.

Need Help ?

Please feel free to contact us. We will get back to you with 1-2 business days. Or just call us now

+1-3454-5678-77
Sales@GoodLayers.com

Get A Quote

Dlaczego warto wybrać reklamowanie w Google Ads?

Ponieważ reklamy Google Ads są obecnie najbardziej skutecznym sposobem promocji usług i produktów w Internecie. Łącząc reklamy Google Ads z pozycjonowaniem stron internetowych uzyskujemy bardzo skuteczny model promocji i reklamy firmy lub sklepu internetowego w Internecie.

Precyzja dotarcia do klienta

Reklamy Google Ads umożliwiają precyzyjne dostosowanie reklamy, w zależności od docelowej grupy odbiorców.

Reklama może być wyświetlana:

  • W wybranych przez reklamodawcę regionach.
  • W określonych godzinach.
  • Według określonej częstotliwości.

Dla przykładu, Google Ads, umożliwia reklamowanie oferty firmy (np. Restauracji), tylko w godzinach jej funkcjonowania, czyli po godzinie zamknięcia, reklama automatycznie się wyłącza i reklamodawca nie ponosi żadnych kosztów.

Reklamy Google Ads jako forma linków sponsorowanych, standardowo rozliczana jest za efekt, w postaci kliknięcia w daną reklamę. Przy wyliczaniu ceny za poszczególne kliknięcie, bierze się pod uwagę:

  • Konkurencyjność frazy
  • Jakość reklamy
  • Długość trwania kampanii bez przerw w emisji reklam

Korzystając z Google Ads w Polsce, uzyskujemy dodatkowe efekty wyświetlania reklamy w wyszukiwarkach na portalach www.onet.pl i www.interia.pl. Oba portale w swoich wyszukiwarkach, korzystają z silnika firmy Google, umożliwiając tym samym, wyświetlanie reklam Google Ads.

Na czym polega zarządzanie kampaniami Google Ads?

Google Ads działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy oraz pozycji reklamy w sekcji i wahają się od kilku groszy do kilku złotych.

Promocja w sieci reklamowej Google Ads (patrz także reklama kontekstowa) funkcjonuje podobnie do reklamy Google Ads w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach internetowych, o tematyce związanej z promowanymi hasłami (np. forach, blogach internetowych, tematycznych serwisach www itd.), zgłoszonych przez właścicieli do udziału w programie. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe.

Zalety kampanii / reklamy Ads:

  • Krótki czas oczekiwania na efekty.
  • Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii.
  • Gwarancja emisji reklamy.
  • Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil odbiorcy lub grupy docelowej.
  • Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny.
  • Reklamy Google Ads umożliwią precyzyjne targetowanie reklam na określone regiony zarówno poprzez wyszukiwarkę, jak i partnerskie witryny.
  • Dzięki rozliczaniu kampanii za kliknięcia mamy pewność, że żadna wydana złotówka nie zostanie zmarnowana.
Pełna i kompleksowa usługa prowadzenie kampanii Google Ads w zakresie analityki i obsługi technicznej.

Co obejmuje prowadzenie Google Ads?

Kompleksowa obsługa reklam

Wsparcie od a do z

Kompleksowa obsługa konta Google Ads Twojej firmy. Współpracujemy z Tobą od założenia konta po dostarczenie faktur od Google i monitorowanie płatności.

Pełen zakres działań reklamowych

W zakresie budżetu

Realizujemy każdy wybrany cel reklamowy: reklama w wyszukiwarce, kampanie promujące markę, remarketing,  reklamę na YouTube oraz Gmail. Używamy skryptów do optymalizacji kampanii.

Monitorowanie i raportowanie

Pełna kontrola

Na bieżąco monitorujemy wyniki, kontrolujemy parametry prawidłowego działania reklam. Oferujemy dokładne raporty oraz analizy na żądanie.

Kampanie na cały świat

Nic nas nie ogranicza

Tworzymy kampanie w dowolnym języku i kierowane na dowolne miejsca na świecie dostępne w  Google Ads.

Optymalizacja kampanii

Pilnujemy kampanii

Zapewniamy stałą optymalizację kampanii reklamowych miedzy innymi stawek cpc, dobór słów kluczowych, wymianę treści i optymalizację reklam na podstawie CTR.

Dedicated Support

Question Marks and deviou.

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast of the Semantics, a large language ocean.

Jasne zasady współpracy pomagają lepiej się zrozumieć

Standardy obsługi Klienta

Dedykowany opiekun konta reklamowego Google Ads

Na temat Twojego konta reklamowego Google Ads rozmawiasz i analizujesz tylko z jedną osoba, z opiekunem Twoich kampanii. To opiekun wie, co w trawie piszczy.

Nadzór i wsparcie od Google.pl

Do Twoich kampanii reklamowych mają dostęp specjaliści z Google. W każdej chwili mogą ocenić jej jakość i skuteczność, a to motywuje nas do jeszcze lepszej pracy.

Jasne zasady współpracy

Pracujemy na koncie reklamowym Klienta. Dzięki czemu zarówno my jak i Klienta ma wgląd w dokładne raporty i statystyki kampanii.

Budżet reklamowy na kampanie w Google.pl

Z góry określamy początkowy budżet jaki ma zostać przeznaczony na reklamy Google Ads. Wymagane podpięcie karty kredytowej Klienta do konta reklamowego Klenta.

Share This