Reklamy Google Ads

Reklamy Google Ads

Prowadzimy dla naszych klientów skuteczne kampanie reklamowe Google Ads. Reklamy usług, reklamy produktów. Zgłoś się do nas w celu promocji Twojej firmy?

Reklama w wyszukiwarce Google | Reklama Produktowa | Remarketing


 

Promuj swoją firmę już dziś, aby jutro mieć nowe zlecenia i klientów.

CEO Konrad Grodecki

Reklamy Google Ads

kiedyś (Google AdWords) lub inaczej linki sponsorowane, to forma reklamy tekstowej, wyświetlana w wyszukiwarce Google u góry i na dole strony oraz z prawej strony wyników wyszukiwania, dla wybranych słów kluczowych.

Dla reklamodawcy, kampania Google Ads umożliwia:

  • Natychmiastowe pozyskanie ruchu potecnjalnych Klientów, zaintersowanych ofertą firmy.
  • Dostęp do szerokiego grona odbiorców, wzrost liczby nowych klientów lub użytkowników serwisu www.
  • Możliwość precyzyjnego dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej, za pomoca sprecyzowanych słów kluczowych i reklam produktowych.
  • Dostęp do narzędzi umożliwiających dokładne badanie efektywności kampanii.

Przy ponad 90% udziale w polskim rynku wyszukiwarek, Google stanowi podstawowe medium reklamowe w internecie.

Dlaczego warto wybrać reklamowanie w GoogleAds?

Ponieważ reklamy Google Ads są obecnie najbardziej skutecznym sposobem promocji usług i produktów e internecie. Łącząc reklamy Google Ads z pozycjonowaniem stron internetowych uzyskujemy bardzo skuteczny model promocji i reklamy firmy lub sklepu internetowego w internecie.

Reklama Google Ads

Precyzja dotarcia do klienta

Reklamy Google Ads umożliwiają precyzyjne dostosowanie reklamy, w zależności od docelowej grupy odbiorców.

Reklama może być wyświetlana:

  • W wybranych przez reklamodawcę regionach.
  • W określonych godzinach.
  • Według określonej częstotliwości.

Dla przykładu, Google Ads, umożliwia reklamowanie oferty firmy (np. Restauracji), tylko w godzinach jej funkcjonowania, czyli po godzinie zamknięcia, reklama automatycznie się wyłącza i reklamodawca nie ponosi żadnych kosztów.

Reklamy Google Ads jako forma linków sponsorowanych, standardowo rozliczana jest za efekt, w postaci kliknięcia w daną reklamę. Przy wyliczaniu ceny za poszczególne kliknięcie, bierze się pod uwagę:

  • Konkurencyjność frazy
  • Jakość reklamy
  • Długość trwania kampanii bez przerw w emisji reklam.

Korzystając z Google Ads w Polsce, uzyskujemy dodatkowe efekty wyświetlania reklamy w wyszukiwarkach na portalach www.onet.pl i www.interia.pl . Oba portale w swoich wyszukiwarkach, korzystają z silnika firmy Google, umożliwiając tym samym, wyświetlanie reklam Google Ads.

Na czym polega zarządzanie kampaniami Google Ads?

Google Ads działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy oraz pozycji reklamy w sekcji i wahają się od kilku groszy do kilku złotych.

Promocja w sieci reklamowej Google Ads (patrz także reklama kontekstowa) funkcjonuje podobnie do reklamy Google Ads w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach internetowych, o tematyce związanej z promowanymi hasłami (np. forach, blogach internetowych, tematycznych serwisach www itd.), zgłoszonych przez właścicieli do udziału w programie. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe.

Zalety kampanii / reklamy Ads:

  • Krótki czas oczekiwania na efekty
  • Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii
  • Gwarancja emisji reklamy
  • Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil odbiorcy lub grupy docelowej
  • Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny

Reklamy Google Ads umożliwią precyzyjne targetowanie reklam na określone regiony zarówno poprzez wyszukiwarkę, jak i partnerskie witryny.
Dzięki rozliczaniu kampanii za kliknięcia mamy pewność, że żadna wydana złotówka nie zostanie zmarnowana.


Google Ads [Search]

Marketing wymaga przygotowania strategii komunikacji. To pierwszy i bardzo istotny krok w działaniach promocyjnych, który spowoduje skuteczne poinformowanie klientów o naszej ofercie i zaoszczędzi budżet kampanii.

Google Ads [Produkty]

Google Ads, to skuteczne i najważniejsze narzędzie marketingowe w digital marketingu. W reklamy Google Ads wyświetlane w wyszukiwarce Google oraz na stronach partnerów Google, klikają klienci, którzy świadomie szukają produktu lub usługi. Chcesz pozyskać nowych klientów, koniecznie musisz być w Google Ads.

Google Ads [Remarketing]

Twoi klienci są w mediach społecznościowych? Przygotujemy profesjonalną reklamę oferty Twojej firmy i aktywnie dotrzemy do nich. Poprowadzimy Twoje działania w social media i pokażemy, jakie efekty przynosi budowanie społeczności w Internecie.

Google Ads [Gmail & YouTobe]

Pozycjonowanie stron internetowych – to jedna z najbardziej skutecznych form pozyskiwania klientów. Pozwala na dotarcie z ofertą do osób potrzebujących Państwa produktów lub usług. Wysoka pozycja w Google, to nie tylko gwarancja wartościowego ruchu na stronie, ale też uznanie wśród konkurencji oraz klientów (pozycja lidera).

Zaufaj naszemu doświadczeniu, które zdobywamy w Digital Marketingu już od 1999 roku

O nas

Wspólnie osiągniemy zamierzone cele biznesowe


Marketingiem internetowym oraz projektami digital zajmujemy się od ponad 15 lat. Doświadczenie zawodowe oraz nowe umiejętności, zdobywamy codziennie, pracując na co dzień z klientami z różnych branż. Nigdy nie ma dwóch takich samych projektów, ponieważ każdy Klient ma swoje wytyczne. Teraz całą swoją wiedzę, możemy przekazać Ci w postaci wsparcia Twojej firmy w działaniach internetowych. .

Pomagamy firmom, pomagamy Start up’om, dowiedz się, jak możemy pomóc Twojej firmie


About us

Our clients

Trust our clients

  • Współpraca z firmą Visomedia była dobrą decyzją. Wspólnie przygotowaliśmy materiały, a firma wdrożyła skuteczne działania marketingowe, który zwiększyły sprzedaż. Polecam :)
    Agnieszka
  • Współpraca w zakresie marketingu internetowego z Visomedia.pl pozwoliła nam na osiągnięcie znacznie lepszych efektów, niż gdy prowadziliśmy nasze działania samodzielnie.
  • Content marketing jest obecnie uznawany za jedno z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Polega na komunikacji z grupą docelową nie poprzez reklamę, ale poprzez edukację, poradę oraz dostarczanie dedykowanych wartościowych treści (artykułów, opisów, recenzji produktów oraz materiałów wideo). Dzięki Visomedia.pl dystrybucja i dotarcie do zdefiniowanych grup odbiorców było o wiele łatwiejsze i skuteczniejsze!

Reklamy Google Ads

kiedyś (Google AdWords) lub inaczej linki sponsorowane, to forma reklamy tekstowej, wyświetlana w wyszukiwarce Google u góry i na dole strony oraz z prawej strony wyników wyszukiwania, dla wybranych słów kluczowych.

Dla reklamodawcy, kampania Google Ads umożliwia:

  • Natychmiastowe pozyskanie ruchu potecnjalnych Klientów, zaintersowanych ofertą firmy.
  • Dostęp do szerokiego grona odbiorców, wzrost liczby nowych klientów lub użytkowników serwisu www.
  • Możliwość precyzyjnego dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej, za pomoca sprecyzowanych słów kluczowych i reklam produktowych.
  • Dostęp do narzędzi umożliwiających dokładne badanie efektywności kampanii.

Przy ponad 90% udziale w polskim rynku wyszukiwarek, Google stanowi podstawowe medium reklamowe w internecie.

Dlaczego warto wybrać reklamowanie w GoogleAds?

Ponieważ reklamy Google Ads są obecnie najbardziej skutecznym sposobem promocji usług i produktów e internecie. Łącząc reklamy Google Ads z pozycjonowaniem stron internetowych uzyskujemy bardzo skuteczny model promocji i reklamy firmy lub sklepu internetowego w internecie.

Precyzja dotarcia do klienta

Reklamy Google Ads umożliwiają precyzyjne dostosowanie reklamy, w zależności od docelowej grupy odbiorców.

Reklama może być wyświetlana:

  • W wybranych przez reklamodawcę regionach.
  • W określonych godzinach.
  • Według określonej częstotliwości.

Dla przykładu, Google Ads, umożliwia reklamowanie oferty firmy (np. Restauracji), tylko w godzinach jej funkcjonowania, czyli po godzinie zamknięcia, reklama automatycznie się wyłącza i reklamodawca nie ponosi żadnych kosztów.

Reklamy Google Ads jako forma linków sponsorowanych, standardowo rozliczana jest za efekt, w postaci kliknięcia w daną reklamę. Przy wyliczaniu ceny za poszczególne kliknięcie, bierze się pod uwagę:

  • Konkurencyjność frazy
  • Jakość reklamy
  • Długość trwania kampanii bez przerw w emisji reklam.

Korzystając z Google Ads w Polsce, uzyskujemy dodatkowe efekty wyświetlania reklamy w wyszukiwarkach na portalach www.onet.pl i www.interia.pl . Oba portale w swoich wyszukiwarkach, korzystają z silnika firmy Google, umożliwiając tym samym, wyświetlanie reklam Google Ads.

Na czym polega zarządzanie kampaniami Google Ads?

Google Ads działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy oraz pozycji reklamy w sekcji i wahają się od kilku groszy do kilku złotych.

Promocja w sieci reklamowej Google Ads (patrz także reklama kontekstowa) funkcjonuje podobnie do reklamy Google Ads w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach internetowych, o tematyce związanej z promowanymi hasłami (np. forach, blogach internetowych, tematycznych serwisach www itd.), zgłoszonych przez właścicieli do udziału w programie. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe.

Zalety kampanii / reklamy Ads:

  • Krótki czas oczekiwania na efekty
  • Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii
  • Gwarancja emisji reklamy
  • Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil odbiorcy lub grupy docelowej
  • Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny

Reklamy Google Ads umożliwią precyzyjne targetowanie reklam na określone regiony zarówno poprzez wyszukiwarkę, jak i partnerskie witryny.
Dzięki rozliczaniu kampanii za kliknięcia mamy pewność, że żadna wydana złotówka nie zostanie zmarnowana.

Warto zobaczyć: Administracja stron internetowych | Pozycjonowanie stron internetowych | Agencja Marketingu Internetowego | Zarządzanie Projektami Marketingowymi | Agencja Marketingu Internetowego