E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Audyt SEO – nowe

Audyt SEO. O tym, że audyt SEO strony firmowej lub sklepu internetowego jest ważny, nie trzeba nikogo przekonywać. Oto lista wszystkich rzeczy, które należy sprawdzić w witrynie, którą zarządzasz. Postępuj zgodnie z nim, a wyszukiwarki nigdy nie ominą Twojej strony i nie będą jej ignorować.

Możesz także pobrać audyt seo pdf – aby szybko się z nią zapoznać, kiedy jej potrzebujesz.

Audyt SEO

Korzyści płynące z audytu SEO

  • Uzyskanie lepszej pozycji w wyszukiwarce internetowej oraz jej utrzymanie;
  • Zwiększenie ruchu organicznego na stronie;
  • Zwiększenie przewagi nad konkurencją poprzez polepszenie indeksacji serwisu przez wyszukiwarki internetowe
  • Optymalizacja współczynnika konwersji;
  • Poszerzenie ilości słów kluczowych oraz zidentyfikowanie najbardziej efektywnych z nich;
  • Poprawa technicznadziałania strony;
  • Szybsze ładowanie się stron serwisu oraz szybsze wyświetlanie się nowych stron w wynikach wyszukiwania;
  • Łatwiejsza nawigacja, która sprawi, że serwis będzie bardziej przyjazny dla użytkowników;
  • Uzyskanie częściowej niezależności w pozycjonowaniu od zmian algorytmów wyszukiwarek.
  • Zwiększyć zyski dzięki zwiększeniu liczby klientów.

W konsekwencji audyt SEO przyczynia się do zwiększenia ilości zapytań ofertowych, co jest możliwe dzięki dotarciu do większej liczby potencjalnych klientów.

Dla kogo przeznaczony jest Audyt SEO?

Audytu SEO skierowany jest do każdego właściciela serwisu www. Poprawa treści, nawigacji i odnośników na stronie www sprawi, że Państwa serwis stanie się bardziej przyjazny dla wyszukiwarek sieciowych, a jego pozycjonowanie będzie bardziej skuteczne.

Audyt SEO – usługa profesjonalnego przetestowania i analizy serwisu internetowego pod kątem:

Elementy serwisu www podlegające audytowi seo/pozycjonowanie.

W ramach SEO audytu analizie poddawanych jest wiele czynników, które mają wpływ na pozycję serwisu www w wyszukiwarce internetowej. Wśród najważniejszych aspektów, które należy wziąć pod uwagę w trakcie takiego badania znajdują się:

Domena internetowa

  • indeksowanie zawartości – podstron
  • UX – doświadczenie użytkownika,
  • reputacja marki w internecie,
  • bezpieczeństwo SSL,
  • rankingi

Audyt nazwy domeny

  • Nazwa domeny określa Twoją obecność w Internecie. Musisz upewnić się, że Twoi odbiorcy mogą łatwo zapamiętać adres Twojej witryny, aby łatwo ją później znaleźć.

Historia domeny

Wybierając i kupując nazwę domeny, może się okazać, że domena ma już jakaś swoją własną historię życia w internecie. Przed zakupem prześledź historię swojej przyszłej domeny. Może się okazać, że domena brała udział w spamowaniu, była wcześniej karana lub miała złą reputację wśród użytkowników. Może to wpłynąć na przyszłe rankingi Twojej witryny.

Aby dowiedzieć się, jak ta witryna wyglądała wcześniej i jakie treści zawierała, skorzystaj z Internet Archive: Wayback Machine . Dzięki niemu możesz sprawdzić, czy witryna nie była pełna spamu lub była serwisem o wartościowych treściach  0 bywa również, że domena była przekierowana nieodpowiednie strony.

Sprawdź poprzedniego właściciela domeny, korzystając z usługi WhoIs lub Polskiej wersji dns.pl/whois , aby sprawdzić, kto był poprzednim właścicielem domeny.

 

Wiele wersji Twojej witryny

Jeśli jednocześnie istnieje kilka wersji Twojej witryny, upewnij się, że użytkownicy mają dostęp tylko do jednej z nich. Na przykład może istnieć kilka wersji Twojej witryny.

Po pierwsze, mogą to być wersje  www i bez www:

Po drugie, mogą to być wersje HTTP  i HTTPS

  • i https ://twojadomena.com
  • i https ://www.twojadomena.com

Każda z tych wersji jest uważana za oddzielną witrynę. Dlatego tylko jedna z nich powinien być wersją wzorcową. Zalecamy stosować wersję:

Duplikacja treści

W przeciwnym razie wyszukiwarki zaindeksują kilka witryn, co z kolei spowoduje problemy z powielaniem treści . Może to ostatecznie wpłynąć na ranking Twojej witryny, ponieważ ta sama treść będzie widoczna pod rożnymi adresami strony internetowej

Aby sprawdzić, czy tak jest w Twojej witrynie, sprawdź raport Przekierowania w websiteplanet.com.

Ja prawidłowo ustawić przekierowania domeny?

Problemowi z wieloma wersjami można zapobiec w następujący sposób:

  • Dodając wszystkie wersje do właściwości w Google Search Console (GSC), a następnie określając preferowaną domenę.
  • Dla wersji www – bez www : poprzez plik .htaccess i ustawienie preferowanej domeny w Google Search Console
  • Dla HTTP – HTTPS : poprzez przekierowanie lub kanoniczne.

Możliwość typosquattingu

Kiedy masz już ustaloną nazwę w niszy (dużej lub małej), która może być wykorzystana przez oszustów. W jaki sposób?

Gdy użytkownicy popełnią literówkę (może to być błąd ortograficzny, inna TLD, pisownia z łącznikiem itp.) podczas wpisywania nazwy domeny, mogą przypadkowo trafić na alternatywną stronę internetową utworzoną przez niektórych cyberprzestępców. W rezultacie Twoja firma może ponieść straty z powodu przekierowania ruchu. Poza tym Twoja reputacja może ucierpieć, jeśli Twoje imię i nazwisko zostanie powiązane z niektórymi złośliwymi praktykami.

Aby uniknąć takich przypadków, możesz po prostu monitorować zagrożenia typosquattingiem witryn za pomocą narzędzi takich jak UpGuard lub dnstwist.it

Uwaga: Możesz także zarejestrować wszystkie możliwe odmiany nazwy domeny i przekierować je wszystkie do właściwej wersji.

 

Struktura serwisu internetowego

Struktura prezentacji treści lub produktów w obrębienie strony lub sklepu internetowego. Czym większa strona, tym ważniejsze jest przemyślana i usystematyzowan struktura linków od

 

 

Jeśli Twoja witryna zajmuje więcej niż kilka stron i stale się rozrasta, co jakiś czas konieczna staje się rewizja jej struktury.

Taksonomia i hierarchia treści

Upewnij się, że organizujesz treści w witrynie w taki sposób, aby zadowolić zarówno użytkowników, jak i wyszukiwarki. Twoim zadaniem jest sprawdzenie, czy relacje między stronami w witrynie (jej taksonomia) są logiczne.

Dlatego upewnij się, że są:

  • strony najwyższego poziomu , które są najważniejsze ze strategicznego punktu widzenia, są duże i dotyczą szerokich terminów,
  • strony niższego poziomu lub kategorie obsługujące strony najwyższego poziomu, które są kierowane na bardziej szczegółowe słowa kluczowe z długiego ogona.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podstawowe zagadnienia:

  • Poprawność działania serwisu www.
    Obejmuje sprawdzenie wewnętrznych odnośników, odnośników wychodzących, zawartości treści i zgodności fraz kluczowych z profilem serwisu www.
  • Użyteczność i funkcjonalność (webusability). Oceniamy, czy użytkownik trafiający na Państwa stronę będzie mógł bez problemów odnaleźć interesujące go informacje/produkt lub usługi.
  • Optymalizacje serwisu www. Podamy wskazówki dotyczące pozycjonowanej strony www mające na celu poprawę i dostosowanie do obecnie panujących wymogów i standardów webowych.
  • Planowanie strategii SEO. Dobranie odpowiednich fraz kluczowych dla danej branży.
  • Zgodności ze standardami sieciowymi. Standardy W3C (World Wide Web Consortium) – spełnienie tych norm gwarantuje, że strona będzie wyświetlać się w prawidłowy sposób pod każdą przeglądarką internetową;
  • User Experience. Doświadczeń użytkowników (UX) związanych z korzystaniem z danej strony internetowej

Co oferujemy?

Wchodząc na przeciw zapotrzebowaniu oferujemy naszą wiedzę i doświadczenie w zakresie planowania strategii SEO oraz bieżącą pomoc techniczną przy optymalizowaniu i poprawy funkcjonalności serwisów www.

Aby strona internetowa spełniała wymagania skutecznego pozycjonowania potrzebna jest analiza jej funkcjonalności i dostosowania do standardów webowych jakie obecnie funkcjonują.

 

 

 

 

 

 

 

Jak wygląda raport z audytu SEO

Raport z audytu SEO serwisu www to dokument w formacie PDF, w którym w przejrzysty sposób opisze wszystkie aspekty na jakie należy zwrócić uwagę w celu poprawy konkurencyjności w wyszukiwarkach www.

  • wskażemy obszary strony internetowej, które należy poprawić lub uzupełnić aby strona była przyjazna wyszukiwarkom
  • wskażemy informacje i analizy związane z meta tagami strony głównej i podstron serwisu, treścią zamieszczoną na stronie, warstwą graficzną strony oraz jej kodem źródłowym
  • czytelnie przedstawione porady i wskazówki pozwolą w łatwy i szybki sposób dokonać zmian w obrębie serwisu www

Cena za wykonanie audytu strony internetowej uzależniona jest od jej wielkości i złożoności.
Oferujemy dwa rodzaje raportu:

  1. Darmowy raport z audytu seo w momencie podpisania umowy na pozycjonowanie.
  2. Raport płatny bez podpisywania umowy koszt raportu już od 400 do 1000 zł / netto.

Oferujemy usługi programistyczne mające na celu poprawę działania oraz wdrożenie nowych funkcjonalności zasugerowanych w raporcie seo.

Widoczność strony w wyszukiwarce internetowej;

  • Konstrukcja i budowa adresu URL;
  • Znaczniki tytułów oraz opisy- powinny być one oryginalne, o odpowiedniej długości oraz zawierać właściwe frazy;
  • Analiza słów kluczowych, czyli keyword research- powinna być ona przeprowadzana przez rozpoczęciem pozycjonowania, ale jest przydatna także wówczas, gdy działania te zostały już podjęte. Ma ona wskazać, które słowa czy frazy wygenerują największy ruch na stronie;
  • Treść strony- jej analiza skoncentrowana jest na ocenie unikalności, czytelności i użyteczności tekstów znajdujących się na stronie. Poważnym błędem jest na przykład powielanie tych samych treści na różnych podstronach, bądź też ich kopiowanie z innych witryn. Istotne jest także to, czy treści zamieszczone w serwisie zawierają słowa kluczowe, które wpisywane są przez użytkowników w trakcie wyszukiwania konkretnych informacji czy ofert. Dowiedz się czym jest SEO copywriting;
  • Linki wewnętrzne- analiza ta ma dostarczyć informacji na temat tego, czy linki wewnętrzne użyte na stronie są przyjazne dla robotów wyszukiwarek oraz dla użytkowników, czy witryna nie zawiera odnośników, które nie prowadzą do nieistniejących stron oraz czy każda podstrona występuje tylko pod jednym adresem. Dowiedz się więcej czym jest linkbuilding;
  • Linki przychodzące- sprawdzana jest jakości i ilości odnośników prowadzących do witryny internetowej;
  • Grafika i pliki multimedialne zamieszczone na stronie- powinny być one oznaczone w taki sposób, aby roboty wyszukiwarek mogły je powiązać z zapytaniami użytkowników, które się do nich odnoszą;
  • Obsługa strony błędu 404;
  • Wyszukiwarki wewnątrz witryny;
  • Dyrektywy dla robotów internetowych;
  • Audyt danych publicznych na stronie;
  • Mapa witryny.

To tylko niektóre z elementów, które mogą zostać poddane audytowi. Kompleksowość badania uzależniona jest od potrzeb Klienta. Wyniki przeprowadzonych analiz oraz płynące z nich wnioski wraz z rekomendacjami, co i w jaki sposób należy poprawić, aby podnieść pozycję serwisu w wyszukiwarce, a tym samym zwiększyć ilość odwiedzających go użytkowników zamieszczane są w raporcie z audytu. Warto podkreślić, iż dobry raport zawiera nie tylko informacje o błędach popełnionych na stronie oraz w trakcie jej pozycjonowania, ale także konkretne propozycje zmian, mające te błędy wyeliminować. Sprawdź również dlaczego promocja serwisu firmowego w Social Media mają wpływ na pozycję Twojej strony.

 

Leave a Reply