E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Zarządzanie Projektami Marketingowymi

“Nowoczesne i dobrze wyglądająca strona firmowa jest najlepszą wizytówka firmy. Mobilność – podstawa każdej strony www.”]

Wsparcie projektowe podczas wdrażania nowych stron internetowych.

Zapewniamy wsparcie eksperta zarządzania projektami

Wspieramy firmy przy wdrożeniach projektów marketingowych, negocjacjach handlowych oraz technicznych aspektach wdrażanych projektów.

Nasza usługa „Project Manager Expert” oferuje wsparcie eksperta, oddelegowanego do dyspozycji klienta na czas projektu.
Oferta ta adresowana jest do organizacji, które

  • nie posiadają swojego Biura Zarządzania Projektami (Project Management Office – PMO),
  • bądź też zespołu ekspertów z obszaru zarządzania projektami, a realizują projekty/programy korzystając ze wsparcia zewnętrznych biur.
  • Oraz do organizacji, których własne zasoby w zakresie project management nie są wystarczające, aby obsłużyć chwilowe potrzeby firmy.

Co zyskasz ?

  • Oszczędności finansowe
  • Oszczędności czasowe
  • Rzetelne wdrożenie projektu
  • Widoczne efekty wdrożonego projektu
  • Unikniesz sytuacji kryzysowych
  • Dlaczego zarządzanie projektami e-marketingowymi to dobry pomysł?

Jeśli zakładasz firmę lub ją posiadasz i planujesz działania promocyjne w internecie to zdobycie odpowiedniej wiedzy w tym zakresie jest dobrym pomysłem.
Dlaczego?
Internet to dzisiaj podstawowe źródło poszukiwania informacji o produktach i usługach. To niezwykle efektywne narzędzie, idealne do tego, aby zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż. Świat marketingu online kryje w sobie nieograniczone możliwości. Trzeba je tylko poznać i … zacząć stosować.
Aktualnie konkurencja w internecie jest już bardzo duża i nie wystarczy jedynie założenie strony internetowej/sklepu internetowego. To dopiero początek „przygody”. Aby zacząć zarabiać trzeba sprawić, aby internauci dowiedzieli się o naszej stronie (strona powinna być łatwo dostępna w sieci), sprowadzić ich na stronę (nakłonić do odwiedzenia witryny) i przekształcić w klientów (sprawić, aby z odwiedzających stali się kupującymi) .

Trzeba więc wypracować indywidualną strategię biznesowo-marketingową, która będzie skuteczna i sprawi, że biznes w sieci przyniesie oczekiwane dochody.
Cały czas jednak przedsiębiorstwa mają problem z właściwym wykorzystaniem internetu do działań marketingowo-sprzedażowych i często błądzą próbując różnych technik i wybierając niewłaściwe narzędzia i strategie. Czasem nie posiadają też odpowiedniego know-how, aby prowadzić skuteczne działania przynoszące zwrot z inwestycji.

Pozwól nam wskazać Tobie/Twojej firmie jak wykorzystać potencjał marketingowy internetu!