Audyt SEO. O tym, że audyt SEO strony firmowej lub sklepu internetowego jest ważny, nie trzeba nikogo przekonywać. Oto lista wszystkich rzeczy, które należy sprawdzić w witrynie, którą zarządzasz. Postępuj zgodnie z nim, a wyszukiwarki nigdy nie ominą Twojej strony i nie będą jej ignorować.
Możesz także pobrać audyt seo pdf – aby szybko się z nią zapoznać, kiedy jej potrzebujesz.
W konsekwencji audyt SEO przyczynia się do zwiększenia ilości zapytań ofertowych, co jest możliwe dzięki dotarciu do większej liczby potencjalnych klientów.
Audytu SEO skierowany jest do każdego właściciela serwisu www. Poprawa treści, nawigacji i odnośników na stronie www sprawi, że Państwa serwis stanie się bardziej przyjazny dla wyszukiwarek sieciowych, a jego pozycjonowanie będzie bardziej skuteczne.
Audyt SEO – usługa profesjonalnego przetestowania i analizy serwisu internetowego pod kątem:
Elementy serwisu www podlegające audytowi seo/pozycjonowanie.
W ramach SEO audytu analizie poddawanych jest wiele czynników, które mają wpływ na pozycję serwisu www w wyszukiwarce internetowej. Wśród najważniejszych aspektów, które należy wziąć pod uwagę w trakcie takiego badania znajdują się:
Wybierając i kupując nazwę domeny, może się okazać, że domena ma już jakaś swoją własną historię życia w internecie. Przed zakupem prześledź historię swojej przyszłej domeny. Może się okazać, że domena brała udział w spamowaniu, była wcześniej karana lub miała złą reputację wśród użytkowników. Może to wpłynąć na przyszłe rankingi Twojej witryny.
Aby dowiedzieć się, jak ta witryna wyglądała wcześniej i jakie treści zawierała, skorzystaj z Internet Archive: Wayback Machine . Dzięki niemu możesz sprawdzić, czy witryna nie była pełna spamu lub była serwisem o wartościowych treściach 0 bywa również, że domena była przekierowana nieodpowiednie strony.
Sprawdź poprzedniego właściciela domeny, korzystając z usługi WhoIs lub Polskiej wersji dns.pl/whois , aby sprawdzić, kto był poprzednim właścicielem domeny.
Jeśli jednocześnie istnieje kilka wersji Twojej witryny, upewnij się, że użytkownicy mają dostęp tylko do jednej z nich. Na przykład może istnieć kilka wersji Twojej witryny.
Po pierwsze, mogą to być wersje www i bez www:
Po drugie, mogą to być wersje HTTP i HTTPS
Każda z tych wersji jest uważana za oddzielną witrynę. Dlatego tylko jedna z nich powinien być wersją wzorcową. Zalecamy stosować wersję:
W przeciwnym razie wyszukiwarki zaindeksują kilka witryn, co z kolei spowoduje problemy z powielaniem treści . Może to ostatecznie wpłynąć na ranking Twojej witryny, ponieważ ta sama treść będzie widoczna pod rożnymi adresami strony internetowej
Aby sprawdzić, czy tak jest w Twojej witrynie, sprawdź raport Przekierowania w websiteplanet.com.
Problemowi z wieloma wersjami można zapobiec w następujący sposób:
Kiedy masz już ustaloną nazwę w niszy (dużej lub małej), która może być wykorzystana przez oszustów. W jaki sposób?
Gdy użytkownicy popełnią literówkę (może to być błąd ortograficzny, inna TLD, pisownia z łącznikiem itp.) podczas wpisywania nazwy domeny, mogą przypadkowo trafić na alternatywną stronę internetową utworzoną przez niektórych cyberprzestępców. W rezultacie Twoja firma może ponieść straty z powodu przekierowania ruchu. Poza tym Twoja reputacja może ucierpieć, jeśli Twoje imię i nazwisko zostanie powiązane z niektórymi złośliwymi praktykami.
Aby uniknąć takich przypadków, możesz po prostu monitorować zagrożenia typosquattingiem witryn za pomocą narzędzi takich jak UpGuard lub dnstwist.it
Uwaga: Możesz także zarejestrować wszystkie możliwe odmiany nazwy domeny i przekierować je wszystkie do właściwej wersji.
Struktura prezentacji treści lub produktów w obrębienie strony lub sklepu internetowego. Czym większa strona, tym ważniejsze jest przemyślana i usystematyzowan struktura linków od
Jeśli Twoja witryna zajmuje więcej niż kilka stron i stale się rozrasta, co jakiś czas konieczna staje się rewizja jej struktury.
Upewnij się, że organizujesz treści w witrynie w taki sposób, aby zadowolić zarówno użytkowników, jak i wyszukiwarki. Twoim zadaniem jest sprawdzenie, czy relacje między stronami w witrynie (jej taksonomia) są logiczne.
Dlatego upewnij się, że są:
Podstawowe zagadnienia:
Co oferujemy?
Wchodząc na przeciw zapotrzebowaniu oferujemy naszą wiedzę i doświadczenie w zakresie planowania strategii SEO oraz bieżącą pomoc techniczną przy optymalizowaniu i poprawy funkcjonalności serwisów www.
Aby strona internetowa spełniała wymagania skutecznego pozycjonowania potrzebna jest analiza jej funkcjonalności i dostosowania do standardów webowych jakie obecnie funkcjonują.
Jak wygląda raport z audytu SEO
Raport z audytu SEO serwisu www to dokument w formacie PDF, w którym w przejrzysty sposób opisze wszystkie aspekty na jakie należy zwrócić uwagę w celu poprawy konkurencyjności w wyszukiwarkach www.
Cena za wykonanie audytu strony internetowej uzależniona jest od jej wielkości i złożoności.
Oferujemy dwa rodzaje raportu:
Oferujemy usługi programistyczne mające na celu poprawę działania oraz wdrożenie nowych funkcjonalności zasugerowanych w raporcie seo.
Widoczność strony w wyszukiwarce internetowej;
To tylko niektóre z elementów, które mogą zostać poddane audytowi. Kompleksowość badania uzależniona jest od potrzeb Klienta. Wyniki przeprowadzonych analiz oraz płynące z nich wnioski wraz z rekomendacjami, co i w jaki sposób należy poprawić, aby podnieść pozycję serwisu w wyszukiwarce, a tym samym zwiększyć ilość odwiedzających go użytkowników zamieszczane są w raporcie z audytu. Warto podkreślić, iż dobry raport zawiera nie tylko informacje o błędach popełnionych na stronie oraz w trakcie jej pozycjonowania, ale także konkretne propozycje zmian, mające te błędy wyeliminować. Sprawdź również dlaczego promocja serwisu firmowego w Social Media mają wpływ na pozycję Twojej strony.