E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Reklamy Facebook Ads

Reklamy Facebook Ads. kiedyś (Google AdWords) lub inaczej linki sponsorowane, to forma reklamy tekstowej, wyświetlana w wyszukiwarce Google u góry i na dole strony oraz z prawej strony wyników wyszukiwania, dla wybranych słów kluczowych.

Reklamy Facebook Ads

Dla reklamodawcy, kampania Google Ads umożliwia:

  • Natychmiastowe pozyskanie ruchu potecnjalnych Klientów, zaintersowanych ofertą firmy.
  • Dostęp do szerokiego grona odbiorców, wzrost liczby nowych klientów lub użytkowników serwisu www.
  • Możliwość precyzyjnego dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej, za pomoca sprecyzowanych słów kluczowych i reklam produktowych.
  • Dostęp do narzędzi umożliwiających dokładne badanie efektywności kampanii.

Przy ponad 90% udziale w polskim rynku wyszukiwarek, Google stanowi podstawowe medium reklamowe w internecie.

 

Dlaczego warto wybrać reklamowanie w GoogleAds?

Ponieważ reklamy Google Ads są obecnie najbardziej skutecznym sposobem promocji usług i produktów e internecie. Łącząc reklamy Google Ads z pozycjonowaniem stron internetowych uzyskujemy bardzo skuteczny model promocji i reklamy firmy lub sklepu internetowego w internecie.

Precyzja dotarcia do klienta

Reklamy Google Ads umożliwiają precyzyjne dostosowanie reklamy, w zależności od docelowej grupy odbiorców.

Reklama może być wyświetlana:

  • W wybranych przez reklamodawcę regionach.
  • W określonych godzinach.
  • Według określonej częstotliwości.

Dla przykładu, Google Ads, umożliwia reklamowanie oferty firmy (np. Restauracji), tylko w godzinach jej funkcjonowania, czyli po godzinie zamknięcia, reklama automatycznie się wyłącza i reklamodawca nie ponosi żadnych kosztów.

Reklamy Google Ads jako forma linków sponsorowanych, standardowo rozliczana jest za efekt, w postaci kliknięcia w daną reklamę. Przy wyliczaniu ceny za poszczególne kliknięcie, bierze się pod uwagę:

  • Konkurencyjność frazy
  • Jakość reklamy
  • Długość trwania kampanii bez przerw w emisji reklam.

Korzystając z Google Ads w Polsce, uzyskujemy dodatkowe efekty wyświetlania reklamy w wyszukiwarkach na portalach www.onet.pl i www.interia.pl . Oba portale w swoich wyszukiwarkach, korzystają z silnika firmy Google, umożliwiając tym samym, wyświetlanie reklam Google Ads.

Reklamy Facebook Ads

Na czym polega zarządzanie kampaniami Google Ads?

Google Ads działa w oparciu o model opłaty za kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane w zależności od m. in. konkurencyjności frazy oraz pozycji reklamy w sekcji i wahają się od kilku groszy do kilku złotych.

Promocja w sieci reklamowej Google Ads (patrz także reklama kontekstowa) funkcjonuje podobnie do reklamy Google Ads w płatnych wynikach wyszukiwania. Różnicą jest emisja przekazu nie na stronach wyszukiwarki Google, a w innych witrynach internetowych, o tematyce związanej z promowanymi hasłami (np. forach, blogach internetowych, tematycznych serwisach www itd.), zgłoszonych przez właścicieli do udziału w programie. Rozliczana jest analogicznie, przy czym koszty pojedynczych kliknięć są zwykle niższe.

Zalety kampanii / reklamy Ads:

  • Krótki czas oczekiwania na efekty
  • Pełna kontrola nad przebiegiem i kosztami kampanii
  • Gwarancja emisji reklamy
  • Możliwość różnicowania przekazu ze względu na profil odbiorcy lub grupy docelowej
  • Nie wymaga ingerencji w strukturę witryny

Reklamy Google Ads umożliwią precyzyjne targetowanie reklam na określone regiony zarówno poprzez wyszukiwarkę, jak i partnerskie witryny.
Dzięki rozliczaniu kampanii za kliknięcia mamy pewność, że żadna wydana złotówka nie zostanie zmarnowana.

Warto zobaczyć: Administracja stron internetowych | Pozycjonowanie stron internetowych | Agencja Marketingu Internetowego | Zarządzanie Projektami Marketingowymi

Zobacz również: