Czy warto inwestować w SEO. Użyj tej struktury 5 pytań, aby zdecydować: 1. Czy SEO jest realnym kanałem akwizycji dla Twojej firmy? Czy Twoi idealni klienci używają wyszukiwarek do badania, analizowania i podejmowania decyzji o zakupie? Jeśli tak, przejdź do Q2. 2. Czy możesz przejść co najmniej 6 miesięcy bez zwrotu z inwestycji, jeśli zaczynasz...Read More
Co to jest ROAS? Każda kampania reklamowa wiąże się z wydatkami. Ważne jednak, aby poniesione koszty finalnie okazały się inwestycją, która nie tylko się zwróciła, ale i zarobiła dodatkowe środki. Im większy przychód, tym oczywiście lepiej. Wówczas można mówić o skutecznej reklamie. Istotne staje się zatem mierzenie efektywności kampanii marketingowej. Jednym z powszechnie stosowanych współczynników efektywności...Read More
Specjalista Google Ads. Internet jest obecnie niezwykle popularnym miejscem, w którym możemy się uczyć, pracować, doświadczyć rozrywki czy prowadzić własny biznes. Rynek ten jest także tak obszerny, iż aby na nim zaistnieć, konieczna jest pomoc. W przypadku chęci rozwijania biznesu potrzebujemy promocji, tak aby zostać dostrzeżonym przez klientów oraz wyróżnić się na tle konkurencji. Z...Read More
Czym jest UTM i po co go mierzyć? UTM, czyli Urchin Tracking Module to parametr zawarty w adresie strony internetowej, który pozwala dokładniej analizować skuteczność kampanii reklamowych. Dokładne jego działanie polega precyzyjnym śledzeniu ruchu z poszczególnych źródeł. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się dokładnie skąd trafił do nas klient. Jest to szczególnie ważne, kiedy inwestujemy w...Read More
Jak pozycjonować stronę w Google? Jak rozpocząć działania SEO? Poniżej przedstawiamy zestaw kroków, tematów i zagadnień, jakie należy wdrożyć rozpoczynając samodzielnie działania pozycjonowania strony lub sklepu internetowego. Jak pozycjonować stronę w Google? Konfiguracja narzędzi do analizy i monitoringu działań SEO Skonfiguruj narzędzia Google Search Console (GSC) i Bing Webmaster Tools Skonfiguruj Google Analytics (GA) i...Read More
Linki kanoniczne. Czyli jak poradzić sobie z duplikacją wewnętrzną? Algorytm Pandy, czyli aktualizacja znanej przeglądarki już w roku 2011 ukazała nam, że Google nie przepada za powtarzającym się contentem. Na czym ona polegała? Przede wszystkim na nagradzaniu wyższymi pozycjami wszystkich serwisów, które posiadały niepowtarzalne treści. Swoje zastosowanie w tym wypadku miały właśnie linki kanoniczne. Miały...Read More
Analiza słów kluczowych.Skuteczna analiza słów kluczowych wykonana pod kątem zwiększania ruchu z wyszukiwarki Google do strony firmowej. Osiągnięcie pozycji TOP10 w wyszukiwarce Google to marzenie każdego przedsiębiorcy szukającego nowych zleceń. Znalezienie się w top10 pod słowami kluczowymi generującymi ruch do strony firmowej, gwarantuje sprzedaż i prężny rozwój firmy. Internauci codziennie wpisują w wyszukiwarkę miliony słów...Read More
Co to jest marketing internetowy? Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym, co jakiś czas zaskakują nas nowymi hasłami lub skrótami, tworzą i prezentują wile haseł na przykład: pozycjonowanie, SEO, SEM, marketing wirusowy, video marketing i wiele innych nowych i czasem nie zrozumiałych skrótów myślowych. Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować czas...Read More
Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.
Serwis Visomedia.pl wykorzystuje ciasteczka (cookies). Dzięki cookies nasz serwis działa poprawnie. Akceptuje Treść polityki cookies znajduje się tutaj czytaj więcej . Czytaj więcej
Ta strona używa plików cookie
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.