Jak pozycjonować stronę w Google? Jak rozpocząć działania SEO? Poniżej przedstawiamy zestaw kroków, tematów i zagadnień, jakie należy wdrożyć rozpoczynając samodzielnie działania pozycjonowania strony lub sklepu internetowego. Jak pozycjonować stronę w Google? Konfiguracja narzędzi do analizy i monitoringu działań SEO Skonfiguruj narzędzia Google Search Console (GSC) i Bing Webmaster Tools Skonfiguruj Google Analytics (GA) i...Read More
Linki kanoniczne. Czyli jak poradzić sobie z duplikacją wewnętrzną? Algorytm Pandy, czyli aktualizacja znanej przeglądarki już w roku 2011 ukazała nam, że Google nie przepada za powtarzającym się contentem. Na czym ona polegała? Przede wszystkim na nagradzaniu wyższymi pozycjami wszystkich serwisów, które posiadały niepowtarzalne treści. Swoje zastosowanie w tym wypadku miały właśnie linki kanoniczne. Miały...Read More
Analiza słów kluczowych.Skuteczna analiza słów kluczowych wykonana pod kątem zwiększania ruchu z wyszukiwarki Google do strony firmowej. Osiągnięcie pozycji TOP10 w wyszukiwarce Google to marzenie każdego przedsiębiorcy szukającego nowych zleceń. Znalezienie się w top10 pod słowami kluczowymi generującymi ruch do strony firmowej, gwarantuje sprzedaż i prężny rozwój firmy. Internauci codziennie wpisują w wyszukiwarkę miliony słów...Read More
Co to jest marketing internetowy? Specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym, co jakiś czas zaskakują nas nowymi hasłami lub skrótami, tworzą i prezentują wile haseł na przykład: pozycjonowanie, SEO, SEM, marketing wirusowy, video marketing i wiele innych nowych i czasem nie zrozumiałych skrótów myślowych. Ale co to właściwie jest marketing internetowy i dlaczego warto inwestować czas...Read More
SEO i SEM są to dwie różne strategie marketingowe, które pomagają zwiększyć widoczność witryny w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing) mają różne cele, metody i strategie działania. SEO – Search Engine Optimization SEO jest procesem optymalizacji witryny w celu zwiększenia jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania....Read More
Magazyn „Marketing&Biznes” organizuje pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu. Mistrzostwa Polski w Content Marketingu to pierwsze wydarzenie w Polsce, organizowane na tak szeroką skalę przez redakcję magazynu „Marketing&Biznes”. Po Festiwalu Dobrego Contentu, który przyniósł wiele pozytywnych opinii, a jego twórcom energii i motywacji, postanowiliśmy pójść krok dalej. Mistrzostwa mają na celu wyłonienie najlepszego Content Marketera...Read More
Festiwal SEO to największe w kraju spotkanie specjalistów SEO, na które składają się prezentacje oglądane na wielkim ekranie oraz nawiązanie kontaktów w branży i wymiana własnych doświadczeń. Festiwal SEO 2014 będzie miał miejsce 30 maja. Festiwal SEO 2014 Katowice Będziemy tam 🙂Read More
Pozycjonowanie szerokie, tzw. Długi Ogon (ang. Long Tail), polega na użyciu bardzo dużej ilości fraz kluczowych (od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy), które w sposób dokładny opisują zawartość pozycjonowanego serwisu lub nazwę towaru. Np.: pozycjonowanie szerokie w sklepach internetowych polega na promowaniu całych nazw towarów. Internauci poszukując konkretnych towarów, usług czy też informacji często wpisują...Read More
Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.