Blog - Agencja Marketingu Internetowego SEO i SEM
Penguin

Zdejmowanie filtra ze strony internetowej

Jeśli Twoja strona firmowa nagle odnotowuje niższy ruch, telefony od klientów zainteresowanych ofertą Twojej firmy – milczą, to znaczy: że prawdopodobnie Twoja strona firmowa spadła w […]

Zastosowanie mediów społecznościowych w promowaniu działalności firmy

Media społecznościowe robią w ostatnich latach ogromną furorę. Do tego stopnia, że coraz więcej osób nie wyobraża sobie, jak można nie mieć konta na Facebooku czy […]
Pozytywy wizerunek firmy

Wizerunek firmy w internecie

Tworzenie wizerunku firmy w internecie. SEO Wizerunkowe polega na wprowadzeniu do internetu pozytywnych treści o firmie, korporacji lub osobie prywatnej, a następnie wypozycjonowanie tych treści do […]

Wdrożenie nowego newslettera – drukarniaspeed.pl

Dla naszego stałego klienta wdrożyliśmy nowy newsletter, który ma za zadanie pozyskać nowych klientów zainteresowanych ofertą drukarni. Newsletter został odpowiednio podlinkowany bezpośrednio do portfolio, Został zoptymalizowany […]

Wdrożenie nowego newslettera

Dla Pani Wioletty stworzyliśmy nowy szablon newslettera, który posłuży jej do komunikacji z nowymi klientami. Newsletter został odpowiednio podlinkowany bezpośrednio do portfolio, Został zoptymalizowany pod wszystkie […]
Słowa kluczowe

Strategia doboru fraz kluczowych dla producenta okien.

Właściwy wybór fraz kluczowych to jeden z kluczowych etapów pozycjonowania, który decyduje o ilości wizyt na firmowej stronie www. Wybór fraz kluczowych dla wypozycjonowania serwisu. Pierwszym […]

Słownik pojęć SEO

Spis pojęć używanych w pozycjonowaniu  serwisów internetowych w wyszukiwarkach. AdSense – reklama proponowana przez Google, opiera się na specjalnych boksach reklamowych i naliczaniu należności za każdego […]
Formy reklamy internetowej

Słabe wykorzystanie potencjału internetu przez małe firmy

Badania przeprowadzone przez Firmy.net pokazują, że dla małych firm największą zaletą obecności i reklamy w sieci jest możliwość zdobywania nowych klientów. Najczęściej wykorzystywane w tym celu […]

Różnice pomiędzy SEO a SEM

Najlepszym rozwiązaniem jest połączenie tych dwóch strategii w celu maksymalizacji skuteczności.