PracujemyPracujemy Poniedziałek - Piątek 8:00-18:00 +48 502 996 055
info@visomedia.pl
E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPZREDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Blog

Czym jest UTM i po co go mierzyć?

Czym jest UTM i po co go mierzyć? UTM, czyli Urchin Tracking Module to parametr zawarty w adresie strony internetowej, który pozwala dokładniej analizować skuteczność kampanii reklamowych. Dokładne jego działanie polega precyzyjnym śledzeniu ruchu z poszczególnych źródeł. Dzięki niemu możemy dowiedzieć się dokładnie skąd trafił do nas klient. Jest to szczególnie ważne, kiedy inwestujemy w […]

Jak samodzielnie pozycjonować stronę www?

Jak samodzielnie pozycjonować stronę www. Jak rozpocząć działania SEO? Poniżej przedstawiamy zestaw kroków, tematów i zagadnień, jakie należy wdrożyć rozpoczynając samodzielnie działania pozycjonowania strony lub sklepu internetowego. Konfiguracja narzędzi do analizy i monitoringu działań SEOPoruszane tematyKonfiguracja narzędzi do analizy i monitoringu działań SEOAnaliza konkurencji w wynikach wyszukiwaniaSEO techniczne​SEO na stronie + treści​SEO poza witryną​ Skonfiguruj […]

Linki kanoniczne, czyli jak poradzić sobie z duplikacją wewnętrzną

Linki kanonicznePoruszane tematyLinki kanoniczneCzyli jak poradzić sobie z duplikacją wewnętrzną?Definicja linku kanonicznegoJak sprawdzić duplikację wewnętrzną strony?Wprowadzenie linków kanonicznych na stronęLinki kanoniczne vs. przekierowanie 301, różniceKiedy warto zastosować linki kanoniczne? Czyli jak poradzić sobie z duplikacją wewnętrzną? Algorytm Pandy, czyli aktualizacja znanej przeglądarki już w roku 2011 ukazała nam, że Google nie przepada za powtarzającym się […]

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych pod kątem zwiększania ruchu z wyszukiwarki Google

Analiza słów kluczowych.Skuteczna analiza słów kluczowych wykonana pod kątem zwiększania ruchu z wyszukiwarki Google do strony firmowej. Osiągnięcie pozycji TOP10 w wyszukiwarce Google to marzenie każdego przedsiębiorcy szukającego nowych zleceń. Znalezienie się w top10 pod słowami kluczowymi generującymi ruch do strony firmowej, gwarantuje sprzedaż i prężny rozwój firmy. Internauci codziennie wpisują w wyszukiwarkę miliony słów […]

Marketing internetowy

Co to jest marketing internetowy?

Co to jest marketing internetowy?Poruszane tematyCo to jest marketing internetowy?Co to jest marketing?Co to jest marketing internetowy?Jak rozpocząć działania marketingowe w Internecie?Jak zaprezentować ofertę firmy?Co jest celem działań marketingowych w Internecie ?Promuj firmę dziś, aby jutro mieć nowych klientówDziałania wykorzystywane do marketingu internetowegoKorzyści marketingu internetowegoHistoria marketingu internetowegoNarzędzia marketingu internetowegoCzy marketing internetowy jest receptą na sukces?Influencer […]

core web vitals

Optymalizacja stron pod Core Web Vitals

Jak optymalizować stronę pod Core Web Vitals?Poruszane tematyJak optymalizować stronę pod Core Web Vitals?Czym są Core Web Vitals?Podstawowe wskaźniki internetoweLCPFID CLSPozostałe wskaźniki internetoweNarzędzia do mierzenia i raportowania Core Web VitalsSposoby optymalizacji Core Web VitalsOptymalizacja LCPoptymalizacja zdjęć i grafikoptymalizacja TTFBopóźnienie ładowania treścioptymalizacja tekstuOptymalizacja FIDoptymalizacja i rozbicie kodu JSminifikacja kodu JavascriptOptymalizacja CLSstosowanie atrybutów height i width optymalizowanie ładowania fontówJak […]

copywriter dla sklepu internetowego

Copywriter do obsługi sklepu internetowego – dlaczego warto?

  Zakładając sklep internetowy na pewno stajesz przed pytaniem: jak wypełnić treścią opisy moich produktów? Możesz użyć opisu producenta, ale nie jest to najlepszy pomysł. Internet usiany jest copywriterami oferującymi swoje usługi, ale czy na pewno tego potrzebuję? Przecież pisanie tekstów to prosta sprawa i każdy może to robić. Otóż nie!   Sklep internetowy bogaty […]

shoper sklep internetowy grafika

Jak optymalizować sklep internetowy na platformie Shoper?

Sklepy internetowe są niewątpliwie biznesem bardzo dochodowym i bądź co bądź, przyszłościowym. Przed osobami decydującymi się na ten model pojawia się pytanie: jaką platformę do obsługi sklepu internetowego należy wybrać? W tym artykule chcielibyśmy przybliżyć Państwu Shopera, który w prosty sposób pozwala pozycjonować sklep pod kątem SEO. Zapoznaj się z artykułem dotyczącym podstawowych zagadnień z […]

Case study update january 2020

Case Study Pozycjonowanie – aktualizacja Google – styczeń 2020 rok

Case Study PozycjonowaniePoruszane tematyCase Study PozycjonowanieStworzenie nowej strony firmowej – początek współpracyWpływ aktualizacji strony na TOP5Wnioski 13 stycznia tego roku została wprowadzona przez Google nowa aktualizacja algorytmu pod nazwą: „January 2020 Core Update”. Aktualizacja miała wyraźny wpływ na pozycje fraz oraz widoczność stron internetowych w wyszukiwarce wśród naszych klientów. Na przykładzie jednego z klientów z […]