E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Blog

Projektowani mailingow

Projektowanie skutecznych mailingów i newsletterów

Szerokość wysyłanych kreacji- 600 – 650 pikseli Ze względów technicznych przyjęte zostało, że szerokość kreacji mailingowej nie powinna przekraczać szerokości 650 pikseli.  Jest to spowodowane faktem, ze większość portali udostępniających darmowe skrzynki pocztowe dla swoich użytkowników przyjmuje  do wysyłki kreacje, których szerokość nie przekracza 600 -650 px.  Również  programy pocztowe takie jako Outlook czy Thunderbird […]

Penguin

Zdejmowanie filtra ze strony internetowej

Jeśli Twoja strona firmowa nagle odnotowuje niższy ruch, telefony od klientów zainteresowanych ofertą Twojej firmy – milczą, to znaczy: że prawdopodobnie Twoja strona firmowa spadła w wynikach wyszukiwania, że nie wyświetla się na frazy kluczowe, na które wcześniej była widoczna, nie wiesz co w tym wypadku zrobić ? Najczęstszą przyczyna takiego stanu rzeczy jest nałożenie […]

Darmowe zdjęcia i bezpłatne materiały na stronę internetową

Darmowe zdjęcia i bezpłatne materiały na stronę internetową

Darmowe zdjęcia i bezpłatne materiały na stronę internetową Dawno minęły już czasy  gdy serwisy internetowe wypełnione były tylko treścią w postaci opisów produktów, opisów wypraw turystycznych itd.  – ale bez zdjęć ! Jak mówił klasyk „Jedno zdjęcie jest warte więcej niż tysiąc słów” podążając za tym cytatem postanowiłem zebrać w jednym miejscu trochę informacji na […]

internet marketing

Na czym polega marketing internetowy?

Marketing internetowy to przede wszystkim promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i nowych potencjalnych klientów. Promocja ta jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych i obejmuje: sprzedaż produktów, promocję usług, budowanie wizerunku marki w internecie, badania marketingowe oraz obsługę klienta. Co to jest marketing internetowy? Poprzez marketing internetowy można wspierać swoje bieżące działania […]

Analiza słów kluczowych

Strategia doboru fraz kluczowych dla producenta okien.

Właściwy wybór fraz kluczowych to jeden z kluczowych etapów pozycjonowania, który decyduje o ilości wizyt na firmowej stronie www. Wybór fraz kluczowych dla wypozycjonowania serwisu. Pierwszym etapem przygotowania serwisu do pozycjonowania jest wybór głównych fraz kluczowych, które w pełni opisują zakres działalności firmy, tematykę serwisu i jego zawartość. Właśnie te słowa powinni wprowadzać Internauci w […]

Penguin

Bany i filtry w Google

Ban Google: wykluczenie z indeksu – czyli nasza strona zostaje usunięta z wyszukiwarki, na czas nieokreślony. Można to sprawdzić za pomocą komendy: site:mojadomena.pl. Jeżeli w wyniku odpytania wyszukiwarki o ilość zindeksowanych podstron serwisu otrzymamy zerowa liczbę, wtedy wiadomo że serwis został wyindeksowany. Przyczyn takiej sytuacji jest kilka: strona www nie działa: Domena internetowa jest wykupiona […]

pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron www

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization – SEO zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów np. pozycjonowanie Wrocław i wyrażeń kluczowych. Od kliku lat z związku z dominacją wyszukiwarki Google, działania SEO ograniczają się […]