PracujemyPracujemy Poniedziałek - Piątek 8:00-18:00 +48 502 996 055
info@visomedia.pl
E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Category

SEO – Search engine optimization

SEO – Search engine optimization

Case study update january 2020
Case Study Pozycjonowanie.  13 stycznia tego roku została wprowadzona przez Google nowa aktualizacja algorytmu pod nazwą: „January 2020 Core Update”. Case Study Pozycjonowanie Aktualizacja miała wyraźny wpływ na pozycje fraz oraz widoczność stron internetowych w wyszukiwarce wśród naszych klientów. Na przykładzie jednego z klientów z branży motoryzacyjnej, chcemy pokazać jak aktualizacja wpłynęła na wyniki. Stworzenie...
Read More
Przekierowanie 301 SEO w PHP
Przekierowanie starej domeny na nowy adres www Przekierowanie starej domeny na nowy adres – czyli przekierowanie 301 dla SEO Przekierowanie stron na inny adres domeny ma kilka celów i zależnie od tego czy chcemy to zrobić na stałe czy tymczasowa, należy użyć innych metod i skryptów. Najczeście wykorzystuje się takie pzrekierowanie wtedy, gdy firma chce...
Read More
Różnice pomiędzy SEO a SEM
SEO i SEM są to dwie różne strategie marketingowe, które pomagają zwiększyć widoczność witryny w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing) mają różne cele, metody i strategie działania. SEO – Search Engine Optimization SEO jest procesem optymalizacji witryny w celu zwiększenia jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania....
Read More
Pozycjonujesz stronę firmową i płacisz agencji marketingowej określona kwotę na fakturze. Agencja przysyła co miesiąc raport z monitoringu fraz i czeka na opłacenie faktury. Czy wiesz ile kosztuje Cię ruch organiczny pozyskany dzięki działaniom SEO ? Poniżej przedstawiam pewna idee do przemyślenia: Jeśli co miesiąc wydajesz 500 zł na koszty pozycjonowania, to jedyna wartościową miarą...
Read More
Nagłówki w treści strony h1,h2,h3 Nagłówki w treści strony; tytuły, śródtytuły, podtytuły,  (header z j.angielskiego) oznacza nagłówek h1, h2, h3 – cyfry oznaczają ważność przekazu; h1 – nagłówek najważniejszy (dla nazwy produktu, nazwy usługi) np: Telewizory LED, Usługi hydrauliczne. h2, h3 – nagłówki, używane do śródtytułów opisujących treści, nagłówki akapitów – treści bardziej wyeksponowane z...
Read More
Jak sprawdzić linki wychodzące ze strony? Jeśli chcesz szybko sprawdzić, do jakich domen linkuje twoja domena inaczej mówiąc jakie linki zewnętrzne wychodzą z Twojej strony do innej strony – zapoznaj się z tym artykułem. Jak sprawdzić linki wychodzące ze strony? 5 najlepszych programów do sprawdzania łączy wychodzących https://ahrefs.com https://ahrefs.com/backlink-checker (bezpłatna ograniczona wersja) https://ahrefs.com/broken-link-checker (bezpłatna ograniczona...
Read More
Pozycjonowanie stron internetowych
Audyt SEO ma na celu wykrycie wszelkich błędów na stronie www, powodujących mniejszą widoczność w wyszukiwarkach internetowych i zaproponowanie rozwiązań, które skutecznie rozwiążą te problemy Audyt SEO – usługa profesjonalnego przetestowania i analizy serwisu internetowego pod kątem: użyteczności (ang. Web usability) – (czy użytkownicy z łatwością poruszają się po stronach witryny?) dostępności (ang. Web accesibility)...
Read More
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization – SEO zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów np. pozycjonowanie Wrocław i wyrażeń kluczowych. Od kliku lat z związku z dominacją wyszukiwarki Google, działania SEO ograniczają się...
Read More
1 2

Text Widget

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.