Archiwa: Słownik pojęć marketingowych - Agencja Marketingu Internetowego SEO i SEM
18 kwietnia, 2015
Marketing internetowy

Marketing internetowy – słownik pojęć

Google Adwords AdWords to system reklamy kontekstowej firmy Google. Reklama Google AdWords opiera się na licytacji. Poszczególni reklamodawcy deklarują, ile są w stanie zapłacić za kliknięcie […]
18 lipca, 2017
Czytanie media planu - czyli o co tej agencji reklamowej chodzi?

Czytanie media planu – czyli o co tej agencji reklamowej chodzi?

Czytanie media planu – czyli o co tej agencji reklamowej chodzi? Podstawowym zadaniem agencji reklamowej jest umiejętne wykreowanie i zareklamowanie naszej usługi, produktu lub eventu. Jednak […]
2 maja, 2019

Czym się zajmuje Menedżer projektu internetowego?

Menedżer projektu internetowego jest odpowiedzialny za prowadzenie, opracowywanie i wdrażanie projektów internetowych  w celu osiągnięcia celu organizacji, dla której projekt został utworzony. Opis stanowiska menedżera projektu […]