Jeśli Twoja strona firmowa nagle odnotowuje niższy ruch, telefony od klientów zainteresowanych ofertą Twojej firmy – milczą, to znaczy:
- że prawdopodobnie Twoja strona firmowa spadła w wynikach wyszukiwania,
- że nie wyświetla się na frazy kluczowe, na które wcześniej była widoczna,
- nie wiesz co w tym wypadku zrobić ?
Najczęstszą przyczyna takiego stanu rzeczy jest nałożenie filtra ręcznego, algorytmicznego lub ban Twojej firmowej internetowej przez wyszukiwarkę internetową – za naruszenie wytycznych stworzonych przez Google.
I w tym przypadku zgłoś się do nas w celu poznania prawdziwej przyczyny problemów.
Jakie proponujemy rozwiązanie!
Słowem wstępu, nie jesteśmy wstanie wymazać „złego zachowania Twojej firmowej strony internetowej” z historii i archiwum jakie gromadzi wyszukiwarka na temat Twojej witryny.
Choć nie jesteśmy w stanie wymazać z historii Twojej witryny niechlubnych działań, pomożemy wyeliminować te czynniki, które mogą odpowiadać za nałożony filtr lub ban. Oferujemy profesjonalne konsultacje w sprawie istniejącego filtra lub wykluczenia strony z wyników wyszukiwania. Odpowiadamy na wszystkie Twoje pytania, rozwiewamy wszelkie wątpliwości oraz proponujemy przykładowe rozwiązania pozwalające na wyjście z filtra lub prowadzące do jak najszybszego zdjęcia bana nałożonego na Twoją witrynę internetową.
Pamiętaj, że Google – w trosce o jakość indeksowanych stron pojawiających się w wynikach wyszukiwania – opracowało szereg wytycznych dotyczących witryn internetowych celem wykluczenia spamu. Poważne naruszenie regulaminu wyszukiwarki może skutkować nałożeniem filtra lub tymczasowym / całkowitym zbanowaniem (usunięciem z indeksu). Dotyczy to w szczególności działań związanych z nienaturalnym pozyskiwaniem linków, upychaniem słów kluczowych, ukrywaniem tekstu, itp.
Usługi w zakresie zdejmowania filtra obejmują:
- analizę istniejących błędów / naruszeń, które wpływają na nałożenie filtra,
- analiza profilu linków przychodzących,
- usunięcie linków uznanych przez Google za nienaturalne (kontaktujemy się z administratorami witryn, na których znajdują się linki prowadzące do Twojej strony),
- monitorowanie wdrożonych zaleceń,
- zredagowanie wniosku do Google o ponowne rozpatrzenie,
- stworzenie raportu z zakresu wykonanych działań.
Dlaczego warto jak najszybciej zdjąć filtr / zdjąć bana?
Strona, która na określone słowa kluczowe nie jest widoczna na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania albo nie jest widoczna wcale (została usunięta z indeksu), nie ma większego pożytku. Nie docierają do niej nowi użytkownicy, którzy mogliby być zainteresowani oferowanymi przez Ciebie produktami / usługami. Filtr lub ban to skuteczna bariera, przez którą każdego dnia tracisz wielu potencjalnych klientów.
Chcesz uwolnić stronę internetową od nałożonego filtra lub bana? Już teraz skontaktuj się z nami, by wdrożyć najskuteczniejsze metody.