E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Blog

copywriter dla sklepu internetowego

Copywriter do obsługi sklepu internetowego – dlaczego warto?

  Zakładając sklep internetowy na pewno stajesz przed pytaniem: jak wypełnić treścią opisy moich produktów? Możesz użyć opisu producenta, ale nie jest to najlepszy pomysł. Internet usiany jest copywriterami oferującymi swoje usługi, ale czy na pewno tego potrzebuję? Przecież pisanie tekstów to prosta sprawa i każdy może to robić. Otóż nie!   Sklep internetowy bogaty […]

shoper sklep internetowy grafika

Optymalizacja SEO sklepu Shoper – jak optymalizować sklep internetowy na platformie Shoper?

Optymalizacja SEO sklepu Shoper . Sklepy internetowe są niewątpliwie biznesem bardzo dochodowym i bądź co bądź, przyszłościowym. Przed osobami decydującymi się na ten model pojawia się pytanie: jaką platformę do obsługi sklepu internetowego należy wybrać? W tym artykule chcielibyśmy przybliżyć Państwu Shopera, który w prosty sposób pozwala pozycjonować sklep pod kątem SEO. Zapoznaj się z […]

Case study update january 2020

Case Study Pozycjonowanie – aktualizacja Google – styczeń 2020 rok

Case Study Pozycjonowanie.  13 stycznia tego roku została wprowadzona przez Google nowa aktualizacja algorytmu pod nazwą: „January 2020 Core Update”. Case Study Pozycjonowanie Aktualizacja miała wyraźny wpływ na pozycje fraz oraz widoczność stron internetowych w wyszukiwarce wśród naszych klientów. Na przykładzie jednego z klientów z branży motoryzacyjnej, chcemy pokazać jak aktualizacja wpłynęła na wyniki. Stworzenie […]

Marketing internetowy

Kalendarz marketingowy na 2020

Kalendarz marketingowy na 2020 Zaplanowanie działań marketingowych jest bardzo pożyteczne z punktu widzenie planowania i optymalizacji działań marketingowych. Obsłuchując wiele firm z zakresu marketingu internetowe pracujemy z naszymi Klientami na podstawie wcześniej przygotowanych kalendarzy działań. Najczęściej, planujemy działania na jeden kwartał do przodu, co pozwalana nam elastycznie dopasować się do nadchodzących wydarzeń oraz mamy czas […]

Różnice pomiędzy SEO a SEM

Różnice pomiędzy SEO a SEM

SEO i SEM są to dwie różne strategie marketingowe, które pomagają zwiększyć widoczność witryny w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing) mają różne cele, metody i strategie działania. SEO – Search Engine Optimization SEO jest procesem optymalizacji witryny w celu zwiększenia jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. […]

Ile kosztuje ruch organiczny do strony firmowej

Ile kosztuje ruch organiczny do strony firmowej

Pozycjonujesz stronę firmową i płacisz agencji marketingowej określona kwotę na fakturze. Agencja przysyła co miesiąc raport z monitoringu fraz i czeka na opłacenie faktury. Czy wiesz ile kosztuje Cię ruch organiczny pozyskany dzięki działaniom SEO ? Poniżej przedstawiam pewna idee do przemyślenia: Jeśli co miesiąc wydajesz 500 zł na koszty pozycjonowania, to jedyna wartościową miarą […]

Czym się zajmuje Menedżer projektu internetowego?

Menedżer projektu internetowego jest odpowiedzialny za prowadzenie, opracowywanie i wdrażanie projektów internetowych  w celu osiągnięcia celu organizacji, dla której projekt został utworzony. Opis stanowiska menedżera projektu internetowego obejmuje: projektowanie, aktualizowanie i zapewnianie wsparcia kierowniczego zespołowi zaangażowanemu w projekty internetowe. obejmuje również testowanie, rozwiązywanie problemów, przeglądanie i przyjmowanie opinii na temat projektu internetowego. Kierownik projektu współpracuje […]