PracujemyPracujemy Poniedziałek - Piątek 8:00-18:00 +48 502 996 055
info@visomedia.pl
E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe
Visomedia.pl > Blog Marketingowy > Content Marketing > Analiza słów kluczowych pod kątem zwiększania ruchu z wyszukiwarki Google
Analiza słów kluczowych

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 Średnia ocen, average: 5,00 Oddanych głosów 5)

Analiza słów kluczowych pod kątem zwiększania ruchu z wyszukiwarki GoogleLoading... Analiza słów kluczowych.Skuteczna analiza słów kluczowych wykonana pod kątem zwiększania ruchu z wyszukiwarki Google do strony firmowej. Osiągnięcie pozycji TOP10 w wyszukiwarce Google to marzenie każdego przedsiębiorcy szukającego nowych zleceń.

Znalezienie się w top10 pod słowami kluczowymi generującymi ruch do strony firmowej, gwarantuje sprzedaż i prężny rozwój firmy.

Internauci codziennie wpisują w wyszukiwarkę miliony słów kluczowych, które pozwalają im wyszukać potrzebne usługi i produkty. Niestety jak pokazują statystyki odwiedzamy głównie tylko pierwszych 10 stron na liście. Dlatego bycie w czołówce Google jest tak istotne. Nie ma jednak sukcesu bez odpowiednio dobranych słów kluczowych, dlatego drogę na szczyt należy rozpocząć od rzetelnej analizy słów kluczowych.

Analiza słów kluczowych

Bez słów kluczowych nie ma pozycjonowania

Wnikliwa analiza słów kluczowych to początek każdego skutecznego pozycjonowania strony www. Nasi specjaliści analizując witrynę klienta poznają wartościowe frazy dla jego branży i oferowanych usług. Obserwując stronę www naznaczamy słowa, których internauci używają, by odszukać produkty oferowane przez daną firmę. Dzięki narzędziom analitycznym tworzymy spis fraz i słów, których pozycjonowanie przyniesie duży efekt.

Analiza konkurencji w pozycjonowaniu

Nasi specjaliści zawsze śledzą konkurencję działającą w branży klienta. Taki zabieg pozwala sprawdzić jakie słowa pozycjonują, by odnieść sukces w sieci. Dokładne prześledzenie działalności konkurencji pozwala wydzielić skuteczne frazy, które doprowadziły ich do top10. My wiemy, że konkurencja nigdy nie śpi i tylko będąc o krok przed nią odniesiemy sukces.

Działamy jak potencjalny nabywca

Gotową listę słów zawsze konsultujemy z potencjalnymi nabywcami danych usług. Nie zapominajmy, że potencjalni klienci, by zakupić produkt wpisują w wyszukiwarkę różne słowa. Często nie będąc fachowcami w danej dziedzinie do znalezienie potrzebnych produktów używają mowy potocznej. Jest to szeroko spotykane zachowanie np. w branży motoryzacyjnej lub budowlanej. Dlatego tak ważne jest zaplanowanie słów kluczowych pod kątem potencjalnego nabywcy usług.

  Słabe wykorzystanie potencjału internetu przez małe firmy

Jesteśmy bardzo szczegółowi

Analizując słowa kluczowe zazwyczaj wychodzimy od głównego słowa określającego daną branżę. I tak pozycjonując branżę fryzjerską słowem kluczowym jest fryzjer. Nie ma jednak sensu kłaść nacisk na tak ogólne słowo, gdyż jego pozycjonowanie nie przyniesie zamierzonych efektów. Powód? Z usług fryzjerskich danego zakładu korzystają mieszkańcy określonego miasta i okolic. Dlatego bezcelowe jest promowanie strony internetowej klienta z Wrocławia na frazie fryzjer uderzającej w rynek ogólnopolski. W takim przypadku większy efekt przyniesie pozycjonowanie fraz „fryzjer Wrocław”, „dobry fryzjer we Wrocławiu”, „tani fryzjer Wrocław” i wiele innych.

Planer słów kluczowych

Kiedy lista słów kluczowych i fraz jest gotowa możemy sprawdzić prognozy ich skuteczności za pomocą planera słów kluczowych Google AdWords. Analizując krok po kroku każdą frazę możemy ocenić ich konkurencyjność, a także średnią miesięczną ilość wyszukań. To działanie pozwoli nam maksymalnie doprecyzować frazy, by pozycjonowanie przyniosły szybki efekt. Planer słów kluczowych umożliwia wyszukanie propozycji fraz do nowej lub już działającej kampanii. Dzięki niemu możliwe jest dostosowanie słów pod dany język lub lokalizację.

Dokonujemy analizy słów kluczowych też pod kątem stron konkurencji wskazanych przez Klienta. Poprzez narzędzia takie jak Ahrefs i Majestic, możemy sprawdzić na jakie słowa dana konkurencyjna witryna się pozycjonuje, dzięki temu nasi klienci otrzymują jeszcze dokładniejszą analizę.

Potrzebujesz wsparcia w pozycjonowaniu swojej strony internetowej, skorzystaj z naszej usługi: Pozycjonowanie stron internetowych

Zobacz również:

  Strategia doboru fraz kluczowych dla producenta okien.
Avatar of Konrad Grodecki
About the author

Certyfikowany specjalista Google Ads & Pozycjoner.
Marketingiem internetowym oraz projektami digital zajmuje się od ponad 15 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywałem pracując na początku swojej kariery w małych i średnich firmach, a następnie w dużych międzynarodowych korporacjach.
Teraz całą swoją wiedzę, mogę przekazać Tobie w postaci wsparcia Twojej firmy w działaniach internetowych. Pomagam firmom, pomagam Start up’om, dowiedz się, jak mogę pomóc twojej firmie.

Leave a Reply

Najnowsze komentarze