E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Blog

Marketing internetowy

Marketing internetowy – słownik pojęć

Google Adwords Google Ads to system reklamy kontekstowej firmy Google. Reklama Google AdWords opiera się na licytacji. Poszczególni reklamodawcy deklarują, ile są w stanie zapłacić za kliknięcie w ich reklamę przez użytkowników wyszukiwarki, którzy wpisali określone zapytanie. W zależności od deklarowanych stawek powstaje lista linków sponsorowanych. Są one wydzielone z organicznych wyników wyszukiwania – znajdują […]

Google wyróżnia mobilne strony internetowe !

Google wyróżnia mobilne strony internetowe !

Wyszukiwarka Google rozpoczęła oznaczać w wynikach wyszukiwania serwisy internetowe, które mają wersję mobilną. Google poprzez dodanie etykiety „na komórki” podpowiada, które strony internetowe właściwie wyświetlą się na urządzeniach mobilnych. Z tego względu sprzedawcy internetowi powinni na bieżąco optymalizować lub przebudować stronę swojego sklepu pod kątem dostępności pod urządzenia mobilne. Już od dłuższego czasu Google skupia […]

Mailing reklamowy - przygotowanie szablonów graficznych

Mailing reklamowy – przygotowanie szablonów graficznych

Mailing reklamowy – przygotowanie szablonów graficznych Mailing reklamowy – przygotowanie szablonów dla reklam i korespondencji mailowej oraz przystosowanie strony do newsletterów Mailing reklamowy w postaci Newsletterów pozwala budować relacje z klientami i prezentować im najświeższe oferty w szybki i przystępny sposób. Właściciel witryny, może w łatwy sposób użyć Newslettera, aby poinformować dowolną grupę użytkowników o […]

Słownik pojęć SEO

Słownik pojęć SEO

Spis pojęć używanych w pozycjonowaniu  serwisów internetowych w wyszukiwarkach. AdSense – reklama proponowana przez Google, opiera się na specjalnych boksach reklamowych i naliczaniu należności za każdego unikalnego użytkownika, który skusi się na kliknięcie. Adwords – kolejny termin związany z Google i płatnym reklamowaniem strony. Tym razem mamy do czynienia z reklamą w boksach, które pojawiają […]

content-marketing

Czym jest Content Marketing ?

Czym jest Content Marketing ? Content marketing, znany inaczej jako marketing treści, to szeroko pojęta strategia, której celem jest pozyskiwanie klientów, za pomocą atrakcyjnych komunikatów. Komunikaty kierowane są do sprecyzowanej grupy odbiorców, dlatego są bardzo spersonalizowane. W odróżnieniu od tradycyjnych form marketingowych komunikacja reklamowa odbywa się w dwóch kierunkach. Atrakcyjne, dobrze dobrane treści zachęcają obie […]

Festiwal SEO 2014 Katowice

Festiwal SEO 2014 Katowice

Festiwal SEO to największe w kraju spotkanie specjalistów SEO, na które składają się prezentacje oglądane na wielkim ekranie oraz nawiązanie kontaktów w branży i wymiana własnych doświadczeń. Festiwal SEO 2014 będzie miał miejsce 30 maja. Festiwal SEO 2014 Katowice   Będziemy tam 🙂

Content Marketing - gdzie publikować artykuły ?

Content Marketing – gdzie publikować artykuły ?

Jak wykorzystać w Content Marketing’ u serwisy oferujące umieszczenie artykułu eksperckiego ? W Polskim i zagranicznym internecie znajduje się kilkanaście ciekawych serwisów internetowych oferujących umieszczenie artykułu opisującego produkt lub usługę jaką oferujesz na swojej firmowej stronie www. Co to jest artykuł ekspercki i dlaczego jest taki skuteczny? Artykuł ekspercki to przede wszystkim wartościowa treść dla […]

Nie naturalne linki do Twojej strony firmowej

Co szkodzi Twojej firmowej stronie internetowej?

Czy wiesz, że do Twojej firmowej strony internetowej mogą prowadzić „złe / szkodliwe /toksyczne  linki” ? Cała seria aktualizacji algorytmu Google opatrzona kryptonimem Pingwin zmieniła sposób, w jaki odnośniki do strony docelowej wpływają na pozycjonowanie stron. Od teraz złej jakości odnośniki nie tylko mogą nie przynieść korzyści, ale nawet zaszkodzić pozycjonowanej stronie. Aktualizacja Pingwin jest […]