E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Czy warto inwestować w SEO?

Visomedia.pl > Blog Marketingowy > SEM > Czy warto inwestować w SEO?
Czy warto inwestować w SEO

Czy warto inwestować w SEO. Użyj tej struktury 5 pytań, aby zdecydować:

1. Czy SEO jest realnym kanałem akwizycji dla Twojej firmy? Czy Twoi idealni klienci używają wyszukiwarek do badania, analizowania i podejmowania decyzji o zakupie? Jeśli tak, przejdź do Q2.

2. Czy możesz przejść co najmniej 6 miesięcy bez zwrotu z inwestycji, jeśli zaczynasz od zera? Jeśli tak, przejdź do Q3.

3. Gdy SEO stanie się dochodowym kanałem, czy będziesz nadal reinwestować w niego miesiąc po miesiącu przy tym samym budżecie, czy (idealnie) WIĘCEJ niż wcześniej? Jeśli tak, przejdź do Q4.

4. Czy SEO jest czymś, na co ograniczysz wydatki, gdy rynki zauważą spowolnienie lub sytuacja stanie się napięta? Jeśli nie, przejdź do Q5

5. Gratulacje, powinieneś zainwestować w SEO!

SEO to maraton, a nie jakiś „test”, który możesz przebiec. NerdWallet nie stał się witryną wartą miliard dolarów w ciągu 6 miesięcy z budżetem 2k / miesiąc. Szanse są, ty też nie.

Jeśli możesz sobie pozwolić na inwestowanie przez 6 + miesięcy bez prawdopodobnego zwrotu do 6-12 miesięcy, a całkowity adresowalny rynek wyszukiwania jest silny w twojej niszy i planujesz stale inwestować w niego rok po roku bez przerwy, powinieneś inwestować w SEO.

Jeśli SEO jest testem na 2 miesiące i wpadasz w panikę, gdy nie jesteś w rankingu słów kluczowych, które inne marki są w rankingu # 1 od dekady, nie inwestuj w SEO.

Zobacz również:

Autor

  • Konrad Grodecki

    Certyfikowany specjalista Google Ads & Pozycjoner.
    Marketingiem internetowym oraz projektami digital zajmuje się od ponad 15 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywałem pracując na początku swojej kariery w małych i średnich firmach, a następnie w dużych międzynarodowych korporacjach.
    Teraz całą swoją wiedzę, mogę przekazać Tobie w postaci wsparcia Twojej firmy w działaniach internetowych. Pomagam firmom, pomagam Start up’om, dowiedz się, jak mogę pomóc twojej firmie.

    View all posts
  Banery Google Ads - Specyfikacje i wymagania
Avatar of Konrad Grodecki
About the author

Certyfikowany specjalista Google Ads & Pozycjoner.
Marketingiem internetowym oraz projektami digital zajmuje się od ponad 15 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywałem pracując na początku swojej kariery w małych i średnich firmach, a następnie w dużych międzynarodowych korporacjach.
Teraz całą swoją wiedzę, mogę przekazać Tobie w postaci wsparcia Twojej firmy w działaniach internetowych. Pomagam firmom, pomagam Start up’om, dowiedz się, jak mogę pomóc twojej firmie.

Leave a Reply

Najnowsze komentarze