E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Blog

Web-Design-Company

Firmowa strona www

Codziennie miliony ludzi wykorzystuje Internet w poszukiwaniu niezbędnych dla nich informacji, dlatego posiadanie własnej strony internetowej jest koniecznością i znacznie poszerza pole działania firmy. Prezentacja swojej oferty handlowej lub usługowej w internecie, jest najtańszą i najbardziej skuteczną metodą ze wszystkich nowoczesnych metod marketingu. Zdobywanie nowych klientów prowadzi do wzrostu obrotów, tym bardziej, iż wydatki poniesione […]

Nagłówki H1, H2, H3, H4

Nagłówki h1,h2,h3 na stronie www

Nagłówki w treści strony h1,h2,h3 Nagłówki w treści strony; tytuły, śródtytuły, podtytuły,  (header z j.angielskiego) oznacza nagłówek h1, h2, h3 – cyfry oznaczają ważność przekazu; h1 – nagłówek najważniejszy (dla nazwy produktu, nazwy usługi) np: Telewizory LED, Usługi hydrauliczne. h2, h3 – nagłówki, używane do śródtytułów opisujących treści, nagłówki akapitów – treści bardziej wyeksponowane z […]

Jak szybko sprawdzić linki wychodzące ze strony

Jak sprawdzić linki wychodzące ze strony?

Jak sprawdzić linki wychodzące ze strony? Jeśli chcesz szybko sprawdzić, do jakich domen linkuje twoja domena inaczej mówiąc jakie linki zewnętrzne wychodzą z Twojej strony do innej strony – zapoznaj się z tym artykułem. Jak sprawdzić linki wychodzące ze strony? 5 najlepszych programów do sprawdzania łączy wychodzących https://ahrefs.com https://ahrefs.com/backlink-checker (bezpłatna ograniczona wersja) https://ahrefs.com/broken-link-checker (bezpłatna ograniczona […]

O plikach cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodą na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Ciasteczka (cookies) to informacje tekstowe zapisywane przez witrynę w przeglądarce. Dzięki nim strona może zapamiętywać Twoje preferencje i być lepiej dostosowana do Twoich potrzeb. W serwisie zapamiętywane są następujące informacje: Czy odwiedzający jest zalogowany w witrynie Preferencje […]

Pozycjonowanie stron internetowych

Audyt serwisów internetowych

Audyt SEO ma na celu wykrycie wszelkich błędów na stronie www, powodujących mniejszą widoczność w wyszukiwarkach internetowych i zaproponowanie rozwiązań, które skutecznie rozwiążą te problemy Audyt SEO – usługa profesjonalnego przetestowania i analizy serwisu internetowego pod kątem: użyteczności (ang. Web usability) – (czy użytkownicy z łatwością poruszają się po stronach witryny?) dostępności (ang. Web accesibility) […]

pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie, tzw. Długi Ogon (ang. Long Tail), polega na użyciu bardzo dużej ilości fraz kluczowych (od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy), które w sposób dokładny opisują zawartość pozycjonowanego serwisu lub nazwę towaru. Np.: pozycjonowanie szerokie w sklepach internetowych polega na promowaniu całych nazw towarów. Internauci poszukując konkretnych towarów, usług czy też informacji często wpisują […]

Formy reklamy internetowej

Słabe wykorzystanie potencjału internetu przez małe firmy

Badania przeprowadzone przez Firmy.net pokazują, że dla małych firm największą zaletą obecności i reklamy w sieci jest możliwość zdobywania nowych klientów. Najczęściej wykorzystywane w tym celu narzędzia to pozycjonowanie i promowanie się w ogłoszeniach na portalach. Przedsiębiorcy dostrzegają również potencjał komunikacji za pomocą social media. Okazuje się jednak, że małe firmy nie są świadome, że […]

Projektowani mailingow

Projektowanie skutecznych mailingów i newsletterów

Szerokość wysyłanych kreacji- 600 – 650 pikseli Ze względów technicznych przyjęte zostało, że szerokość kreacji mailingowej nie powinna przekraczać szerokości 650 pikseli.  Jest to spowodowane faktem, ze większość portali udostępniających darmowe skrzynki pocztowe dla swoich użytkowników przyjmuje  do wysyłki kreacje, których szerokość nie przekracza 600 -650 px.  Również  programy pocztowe takie jako Outlook czy Thunderbird […]