PracujemyPracujemy Poniedziałek - Piątek 8:00-18:00 +48 502 996 055
info@visomedia.pl
E-COMMERCE
Google Ads | SEO
STRONY WWW
Strony firmowe | Sklepy www
ANALITYKA RUCHU I SPRZEDAŻY
Google Analytics | SEO Tools
Zapytanie Ofertowe

Blog

Nie naturalne linki do Twojej strony firmowej

Co szkodzi Twojej firmowej stronie internetowej?

Czy wiesz, że do Twojej firmowej strony internetowej mogą prowadzić „złe / szkodliwe /toksyczne  linki” ? Cała seria aktualizacji algorytmu Google opatrzona kryptonimem Pingwin zmieniła sposób, w jaki odnośniki do strony docelowej wpływają na pozycjonowanie stron. Od teraz złej jakości odnośniki nie tylko mogą nie przynieść korzyści, ale nawet zaszkodzić pozycjonowanej stronie. Aktualizacja Pingwin jest […]

Web-Design-Company

Firmowa strona www

Codziennie miliony ludzi wykorzystuje Internet w poszukiwaniu niezbędnych dla nich informacji, dlatego posiadanie własnej strony internetowej jest koniecznością i znacznie poszerza pole działania firmy. Prezentacja swojej oferty handlowej lub usługowej w internecie, jest najtańszą i najbardziej skuteczną metodą ze wszystkich nowoczesnych metod marketingu. Zdobywanie nowych klientów prowadzi do wzrostu obrotów, tym bardziej, iż wydatki poniesione […]

Nagłówki H1, H2, H3, H4

Nagłówki h1,h2,h3 na stronie www

Nagłówki w treści strony h1,h2,h3Poruszane tematyNagłówki w treści strony h1,h2,h3Ważność elementów  h1,h2,h3Jak sprawdzić czy strona ma nagłówek h1 czy nagłówek h2? Nagłówki w treści strony; tytuły, śródtytuły, podtytuły,  (header z j.angielskiego) oznacza nagłówek h1, h2, h3 – cyfry oznaczają ważność przekazu; h1 – nagłówek najważniejszy (dla nazwy produktu, nazwy usługi) np: Telewizory LED, Usługi hydrauliczne. h2, […]

Jak szybko sprawdzić linki wychodzące ze strony

Jak sprawdzić linki wychodzące ze strony?

Jak sprawdzić linki wychodzące ze strony? Jeśli chcesz szybko sprawdzić, do jakich domen linkuje twoja domena inaczej mówiąc jakie linki zewnętrzne wychodzą z Twojej strony do innej strony – zapoznaj się z tym artykułem. Jak sprawdzić linki wychodzące ze strony?Poruszane tematyJak sprawdzić linki wychodzące ze strony?5 najlepszych programów do sprawdzania łączy wychodzącychJak narzędzia do sprawdzania […]

O plikach cookies

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodą na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Ciasteczka (cookies) to informacje tekstowe zapisywane przez witrynę w przeglądarce. Dzięki nim strona może zapamiętywać Twoje preferencje i być lepiej dostosowana do Twoich potrzeb. W serwisie zapamiętywane są następujące informacje: Czy odwiedzający jest zalogowany w witrynie Preferencje […]

Pozycjonowanie stron internetowych

Audyt serwisów internetowych

Audyt SEO ma na celu wykrycie wszelkich błędów na stronie www, powodujących mniejszą widoczność w wyszukiwarkach internetowych i zaproponowanie rozwiązań, które skutecznie rozwiążą te problemy Audyt SEO – usługa profesjonalnego przetestowania i analizy serwisu internetowego pod kątem: użyteczności (ang. Web usability) – (czy użytkownicy z łatwością poruszają się po stronach witryny?) dostępności (ang. Web accesibility) […]

pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie, tzw. Długi Ogon (ang. Long Tail), polega na użyciu bardzo dużej ilości fraz kluczowych (od kilkudziesięciu do nawet kilku tysięcy), które w sposób dokładny opisują zawartość pozycjonowanego serwisu lub nazwę towaru. Np.: pozycjonowanie szerokie w sklepach internetowych polega na promowaniu całych nazw towarów. Internauci poszukując konkretnych towarów, usług czy też informacji często wpisują […]

Formy reklamy internetowej

Słabe wykorzystanie potencjału internetu przez małe firmy

Badania przeprowadzone przez Firmy.net pokazują, że dla małych firm największą zaletą obecności i reklamy w sieci jest możliwość zdobywania nowych klientów. Najczęściej wykorzystywane w tym celu narzędzia to pozycjonowanie i promowanie się w ogłoszeniach na portalach. Przedsiębiorcy dostrzegają również potencjał komunikacji za pomocą social media. Okazuje się jednak, że małe firmy nie są świadome, że […]